• Nomen

Emmaljunga tråd, Vol 5

the M Bitch skrev 2010-05-31 18:32:57 följande:
    Ja, det kommer en röd vagn!
    Vet inget om ev förändringar på Scootern.
    Minns du om candy pink kommer att vara kvar?
    Stolt mamma till två gullungar!
  • Nomen

Någon som vet om stänkskydden på scooter 2.0 passar en scooter modell 2009? M Bitch kanske vet?

Stolt mamma till två gullungar!
  • Nomen
    the M Bitch skrev 2010-05-31 09:36:02 följande:
    Förlåt, glömde att tala om att det blir svarta chassin till både Nitro, Ozone och City Cross. Tror det även var till Edge, men är lite osäker där...
    Men som sagt, det är bara vissa färger som har svarta chassin.
    Nu kanske jag är lite trög... och frågvis, men kommer scootern i "happy pink" (är det ung. som candy pink?) och vitt chassi? I sådana fall är jag nog dessvärre såld på den redan nu!
    T 2007 & S 2009
  • Nomen
    jellona0507 skrev 2010-06-08 12:05:03 följande:
    Ja punktering är bland det värsta som finns på en vagn, speciellt om man har bråttom! fy fy.. Stålkorg är guldvärt, men vikten på city crossen är bättre. Hahaha.. omöjligt val. Var dock sugen på city cross, sen om man ev. kan köpa till de svart-grå lufthjulen som finns till edge. Då blir vagnen perfekt. Hatar allt som har med vagnar att göra nuför tiden. Har sålt alla mina favoriter genom tiderna. Skulle inte ha kvar någon. Nu behöver jag en mer än allt. För cykel + sits vägrar jag.
    Minya 050727 & Engla 070828
    Tyvärr kan man inte sätta edgens lufthjul (från sportchassit) på CC:n... jag var in till en butik och de provade. De fastnade inte. Synd! Det hade varit väldigt snyggt... och bra! Jag tycker  man borde få välja sittdel och sedan välja vilket chassi man vill ha till. Något för Emmaljunga att tänka på !
    T 2007 & S 2009
  • Nomen

Men jag är en vanlig enkel konsument . Ingen ÅF Men jag hamnar säkert i helvetet ändå

T 2007 & S 2009
  • Nomen
    MammaTillFelicia skrev 2010-06-10 21:02:08 följande:
    puh vilken tur, 2010 färgerna var snyggare, var rädd att jag skulle ångra mitt scooterköp =) fast den ljusrosa var söt!
    Jag måste faktiskt hålla med, det var inte så många snygga färger i nya kollektionen. Ja den ljusrosa var söt, men jag tycker ju candy pink är snyggare Och tänk vad smutsen måste synas på ljusrosa. Och jag tänkte faktiskt också på crescent som det nämndes tidigare.
    T 2007 & S 2009
  • Nomen
    sataya skrev 2010-06-10 21:28:53 följande:
    åh gud vad glad jag är att jag beställde min pink check CC då jag gjorde... (nu ska jag ju ha i september så det var ju lika bra iaf) men jag gillade inte alls de där färgerna och jag håller verkligen med att de liknar cresent något fruktansvärt...
    Ja pink check är superfin... inte klokt att de tog bort den. Och lime check... den fanns väl bara ett år tror jag, också superfin.
    T 2007 & S 2009
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5