-
hehe då va det nog en Sunset su såg, nästan lite senapsgul?!CoolJen skrev 2010-11-18 22:18:43 följande:aha ok, håller inte koll på färgerna...men denna var gul...eller ja nån form av gul
-
jag hade ju det förut men när jag sålde teutonian fick det följa med. Hoppas teutonia börjar sälja ett som är anpassat för sulkys/sittvagn med, hade vart guld till scootern men det är för stoort... Älskade det (va väl ja som tipsade er om det från början om ja inte minns fel )stor grön drake skrev 2010-11-25 19:51:28 följande:Det kostar en del, runt 450:- tror jag, men jag tycker att det är värt det alla gånger! Har haft EL orginal samt Tulsa reflex på edgen innan, och det regnade igenom på 20 minuter, som i plaskvåta fläckar som det tog en dag att torka för, medans detta har hållit för långpromenader.
-
Så vitt jag vet så är det bara scootern som har tittlucka och silskärm i sufletten!BeautifulFlower skrev 2010-12-10 10:27:52 följande:
Hej
Jag har lagt undan en City Cross i färgen Celebration Creme.. Nu när jag kollar på diverse bilder på olika City crossar så ser jag att vissa, vad det verkar som, harett tittfönster i sufletten man kan öppna så man ser barnet, samt att de finns som en slags solskärm på sufletten med. Jag tänkte inte på om detta fanns när jag la undan vagnen då jag kände mig jättestressad coh redan visste vad jag ville ha..
Någon som vet om min vagn kommer ha det eller inte? Har försökt sett på vissa bilder om jag ser något men det verkar jag nämligen inte göra.. Konstigt om vissa har det och inte andra tycker jag..
Sen är det bara citykorgen som har solskärm i sufletten utöver det.
Nitro/ CC har en vädringslucka med myggnät men den sitter längre ner och funkar inte som tittlucka.. -
Vad tycker ni är ok pris att ta för en Scooter 2.0 utagen 29/6-10 i färgen Candy Pink med Svart fotsack?
Inköpspriset va 2864:- (men nu är det ju mer)
Den är i jättefint skick!
-
är det för mycket att lägga ut den för 2300:- (något prutbart)Fru T skrev 2010-12-13 16:48:40 följande:Vad tycker ni är ok pris att ta för en Scooter 2.0 utagen 29/6-10 i färgen Candy Pink med Svart fotsack?
Inköpspriset va 2864:- (men nu är det ju mer)
Den är i jättefint skick!
kolla på blocket å dom ligger ju ute runt 1800-2000 å då utan fotsack!
Kom på att vi fick ju en helt ny sufrett för bara nån månad sen med.. -
har nån av er koll på brio? skulle vilja veta vad det är för årsmodell på dagisvagnen som även den ska säljas...
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m56124976.html
-
Tack kunde inte hitta den tråden bara..Salamina skrev 2010-12-13 20:21:59 följande:Hör efter i tråden för Brioägare
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m49981945.html
Borde vara större chans att få hjäp där. -
Jisses amaliastor grön drake skrev 2010-12-13 20:47:46 följande:hetsjakten på blocket fortsätter...
Någon som känner behov av helt nya emmaljunga vagnar?
www.blocket.se/goteborg/Nya_Emmaljunga_vagnar... -
men det syns ju på hjulen att dom inte är nya..Uliise skrev 2010-12-14 13:27:24 följande:Ser inget konstigt i den annonsen. City Crossen är en -10 (Sand) och City Jetten kan ju faktiskt vara helt ny, har sett gamla som stått kvar på tex Babyproffsen.
-
Skoja bara, dom ser faktist nya ut när ja kika en gång till. (kolla första gången igår)Fru T skrev 2010-12-14 16:19:29 följande:men det syns ju på hjulen att dom inte är nya..
Jag kommer snart lämna er då jag ska sälja min scooter...
Har kommit fram till att den redan håller på att bli för trång under bygeln å dotra vill hänga med fötterna på sidan om fotstödet helatiden... dessutom får jag inte till handtaget i rätt höjd, antingen blir det liite för lågt eller liiite för högt.
Har ju en race men gammal som gatan som dagisvagn och har kört den dom senaste dagarna då vi lyckadess åka ifrån scootern hemma hos mormor i nkpg
Den sitter hon MYCKET bättre i, hon har gått om benutrymme å hon kan sitta med tjock åkpåse + overall. i skotern får ja tråckla om jag ska ha ner/upp henne å åkpåse ska vi inte ens tala om, det får inte plats! Jag vill tillägga att jag har en liiten tös!
Nepp så nu kommer det beställas en Brio Race -11