• Fru T

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hulda09 skrev 2010-11-01 07:02:31 följande:
    Okej, men det kvittar för min del. Är 1700 ett rimligt pris? Den har legat på annons nästan en månad..
    det borde det ju va om den är fräsh ingår fotsack?
  • Fru T
    Mammas V skrev 2010-11-02 14:07:07 följande:
    jag älskade våran city cross. Men jag har dålig rygg så måste ha 3 hjul eller 4 roterbara. Gärna bra fjädring...tror ni ja kan hitta en emmaljunga till nästa eller är de kört?
    Nitro city!
  • Fru T
    Mammas V skrev 2010-11-03 10:26:39 följande:
    Hur är fjädringen på Nitro???
    Älskade våran city cross. Bästa vagnen någonsin men de är ju väldigt stora klumpiga, sonen satt sådär.
    jag har kört både i stan å skog å hagmark med nitron å fjädringen tycker ja inte det är nå fel på men iome dom små hjulen så lämpar den sig hanske inte jättemycket i kuperad teräng ;)
    sittdelen är den samma som på CC
  • Fru T
    Zelmilainen skrev 2010-11-03 13:02:13 följande:
    hur är den att köra på gräs/grusväg?
    Där funkar den helt ok tycker ja, ja har som sagt kört på skogsstigar tillome å det funkar.. man kanske inte behöver köra räser över stock å sten
  • Fru T
    Zelmilainen skrev 2010-11-03 20:45:35 följande:
    tänkte mest att den dagen det blir dags för oss att köpa vagn vill jag verkligen ha en nitro. men mina föräldrar bor på landet, så hoppades att den skulle fungera bra där med om man har med. så slipper man köpa ett cc chassi.
    Asså ja har ju haft den en hel del i stallet å även lite i skog så jag tycker det ska räcka med ett chassi
  • Fru T

Hej i snön

Trodde ALLDRIG jag skulle säga detta men idag saknar jag min Teutonia Spirit S3!! Den va som en dröm att köra i snömodden om man jämför med scootern!

Suck!

• Fru T
    TinkyWinky skrev 2010-11-14 08:49:52 följande:
    Ok :) Ne blir ju lite annorlunda färger när man tar med blixt..

har en fråga´, ska inhandla en mimimizer sittdyna, men ska man ta den i pp black red, den e ju hel röd på ena sidan, eller ska man ta en hel svart, e ju en son jag har o kan dte funka med den röda dyna ???
    Tycker jag absolut du kan
  • Fru T
    Madebyday skrev 2010-11-16 10:11:16 följande:
    Nu ligger det bilder upp i BT på Britax BS Plus, med extra fästen för att passa på SHR adaptern.
    Jättefin, men en liten undran: varför både liggdel och lift?
  • Fru T
    annakohler skrev 2010-11-18 20:58:28 följande:
    du får lägga upp bilder i bildtråden så man får se :)

är själv sugen på en CC eller Nitro men sonen är 3år nästa år så jag velar fram o tillbaka
    Då hade jag inte köpte en ny vagn, möjligtvis någon form av tex sitty.... vad har du för vagn nu?
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5