-
ok, den sidan hade ja glömt bort att kika på men jag nöjer mig med en svart...lilla snöflingan skrev 2010-09-02 19:08:36 följande:Vinteråkpåsen finns kvar i candy pink (färre än 10), men inte allroundåkpåsen. delivery.emmaljunga.se/delivery/
-
det är säkert nån annan än mig som vet bättre...
Ja vet att det inte går att köpa Emmaljungas vagnar över nätet för dom inte skickas, men hur är det med tillbehör?
Tex åkpåse å så. finns det nån sida man kan nätschoppa en sån??
-
för mig vore det iofs inte så konstigt..Zelmilainen skrev 2010-09-05 18:01:22 följande:vore ju konstigt om deras tillbehör får skickas när inte vagnarna får det. har för mig att allt (typ) från emmaljunga inte får skickas. men hoppas att nån vet säkert.
Förstår fullständigt att dom vill att vagnarna ska monteras av utbildad personal, men en åkpåse är ju inte så svår att ta upp ur en plastpåse å lär knappas kräva utbildning för att klara av det heller -
fast det kan det ju lika gärna göra när det körs ut till butikerna med...Zelmilainen skrev 2010-09-05 19:34:58 följande:nej, men de kan lika gärna vilja försäkra sig om att de inte går sönder under frakt/inte kommer bort osv, så...
-
Jäj nu har ja sålt mina gamla åkpåsar så snart köper ja en ny allroundåkpåse, högst troligt i svart eftersom candy pink är slut å fotsacken är svart vill shoppa nuuu
-
En happy pink vill ja inte ha eftersom ja har candy pink på vagnen å sen gillar ja inte alls den ljusa rosa färgen.. Ne svart får det bli så det inte blir tre olika färgerLattjo skrev 2010-09-09 13:25:06 följande:Jag beställde en allroundpåse igår :) Jag var inne på en Pro Bordoaux men det blev en PP red tillslut. Dom hade en Happy pink inne och jag trodde den skulle vara riktigt bebisrosa men den var superfin! Men vi har en minimizer i candy pink redan så jag kände att det inte behövdes mer rosa :) Jag har dock ingen aning om hur den kommer att se ut i slutändan för det finns ju inte bilder på påsarna någonstans :(
Nu hoppas jag bara att jag blir nöjd, vi hade vinteråkpåse till sonen så vi får väl se om den här känns lika bra :) -
Är det nån som har en scooter (gärna 2.0) med en Allroundåkpåse i ?? Skulle va kul å se...
-
Hahah texten blev inte som ja tänkte... undrar asså om det är nån som har en BILD på sin scooter med åkpåsen iFru T skrev 2010-09-10 20:39:04 följande:Är det nån som har en scooter (gärna 2.0) med en Allroundåkpåse i ?? Skulle va kul å se...
-
Jag har också skurit hål i mitt skinn. eller ja dotterns fårfällMa89 skrev 2010-09-16 07:29:59 följande:
Hämtade ut min nitro city igår,är hittils super nöjd med den.
Finns det en fårfäll som det redan finns hål i till bältet? Såsom det finns på åkpåsarna.
Har en fårfäll som jag hade till liggvagnen, är jag tvungen att skära hål i den på egen hand? Känns som om jag kommer ha sönder hela fällen isåfall...
Mät noga ut vart du vill ha hålen å använd gärna en mattkniv, dom är vassa och bra. å så slär du på den lurvfria sidan. Skinnet repar sig inte så du behöver inte va orolig att det kommer bli större hål än vad du vill ha.. -
Jag gick på småstigar med Nitron så utan jätteproblem så CC:n borde ju funka välldigt bra Scootern får hänga med in i skogen med utan problem..Lattjo skrev 2010-09-21 09:39:55 följande:Är sugen på att gå ut i skogen och plocka svamp men så börjar jhag fundera. Fungerar det att dra ut i skogen med vår CC? Jag hade ju inte tänkt att klättra i berg men vill ju inte gå utmed ridstigarna/elljusspåren hela tiden utan även småstigar. Man kanske skulle ta en provgång iaf för funkar det är det jag som spenderar resten av hösten i skogen :) Vad har ni för erfarenheter?