Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Mace: jäkla skitmens :( ledsen för er skull!
Mace: jäkla skitmens :( ledsen för er skull!
Bäbisfabriken: säger grattis till plusset :)
Bäbisfabriken: shit du måste ha en av dom värsta ruvningen genom tiderna!! Håller tummen att allt är bra!
Bäbisfabriken: trist med negativt besked :( Men nu vet du iallfall och slipper pendla fram och tillbaks. Själv är jag en sån person som tycker ovisshet är ohyggligt jobbigt.
Ååå. Jag älskar redan den här tråden. Så mycket kunskap ni alla har, och pepp. :)
Jag är alltså 36, precis fyllt. Rätt gammalt, men vet inte hur gammalt det är i IVF-sammanhang. Pga min ålder (antar jag) fick jag börja med 225 Gonal-f inför ÄP. Det är väl ganska mycket? Körde så kanske fyra dar, sen 150 i typ 8 dar, sen en dag utan (surfade på tidigare doser) och sen ÄL-sprutan. Kanske var det pga min höga dos jag fick så många ägg... Vad vet jag. Men överstimulerad blev jag sa läkarn. Men inte så allvarligt. Gick över på några dar.
Först ska jag göra FET imorn. Även om jag på nåt vis redan gett upp. Men, men... Om det inte lyckas ska jag ta en diskussion med Ackis (vi går alltså inte privat utan via Landsting) om det vore bättre att testa med ett nytt färskförsök. Fast jag tror de gärna vill att man först använder upp alla i frysen. Men ta en diskussion kan man ju alltid göra.
Härligt att höra att det funkat efter många försök och insättningar. Det ger mig lite mer hopp i alla fall. :)
Förväntansfull: va jobbigt att du måstw ha så ont! Men bra resultat väger ju upp det hela! Nu hoppas vi på rajtantajtan på labbet och dina resultat :)
För: det kommer gå finfint ska du se...men jag vet hur nervöst det är!
Vintra: lycka till!
Alltså surfa på internet är ju både på gott och ont. jag tycker du ska lita på din ivf läkare. Men det är bara vad jag tycker :)
Vi håller tummarna!
Va trist :( jäkla skitmens....MEN skönt iallfall som du skriver att du har mindre endo-ont. Det är skönt att det ibland finns nått gott att glädjas över. OCH med fler ägg i frysen är det ju "bara" att hoppa på nästa försök. Lycka till!