Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Åh nej vad tråkigt Mikki!!! Så ledsen för er skull Hoppas det ska gå bättre med de frysta!! Kramar
Åh nej vad tråkigt Mikki!!! Så ledsen för er skull Hoppas det ska gå bättre med de frysta!! Kramar
Jag har också alltid haft tydlig ÄL varje månad!
Och vi gravida är här inne och läser och håller våra tummar för er så helt ensamma är ni inte. Kämpa på!! Kramar
Loria: tycker du ska vänta ytterligare någon dag. Som jag skrev i andra tråden så fick jag minus dag 11 trots att jag var gravid. Håller tummar att det blir ett plus för dig om några dagar!!!
Loria: vet hur svårt det är att låta bli de där testen. Men jag släpper inte mina tummar för dig än på några dagar!! Hoppas så för din skull och för er andra här i tråden som kämpar!
Grattis Idis! Håller tummar för att minst ett av dem är ert lyckoägg!!!!
Idis: åh vad tråkigt ledsen för er skull! Men bra ändå att de är hoppfulla och vill låta er försöka igen. Stort lycka till med nästa försök!! Kramar
Åh vad spännande Mikki!! Håller tummar för fullt här att det ska vara er tur nu!
Mikki: Usch vad jag lider med dig Förstår precis som Vindla skriver att du ger upp för att slippa besvikelse. Jag hade nog gjort detsamma. Men nu fortsätter jag hålla tummar för dig i alla fall!!!! Kramar
Mikki: Beklagar verkligen. Så ledsen för din skull Men visst kan det vara så att embryot fäst och sen släppt igen. Har du fler i frysen eller vad händer nu? Kramar
Massor med kramar till dig Mikki! Hoppas du kan finna lite tröst i att ni har fler i frysen. Håller tummar för dem!!
Härligt Mikki! Håller tummar!!
Håller tummar för dig MRE!!
Stort Grattis MRE!!! Håller tummar för er Mikki och Idis!! Vill se många bebisar i tråden till våren. Följer er lite i bakgrunden och hejar på!