Baltazaar skrev 2012-04-17 21:09:25 följande:
Vet du vad det kostar med FET på rmc malmö? Och om man betalar för återföringen eller för upptiningen? Har du fler där nu lr skulle ni byta klinik?
Jag minns inte exakt vad det skulle kosta, men cirka 12500. Vad jag hört är det bara om det blir återföring som man betalar, men vet inte helt säkert. Får väl se om det dyker upp en räkning :-/ Vi har inga fler embryon kvar så nu blir det klinik-byte. Tror vi ska ta Cura. Fick i alla fall tag i RMC idag och de skulle skicka hem vår journal så vi kan ta med den till nästa klinik. Jag fick även telefontid med en av deras läkare så jag eventuellt ska kunna få hjälp med nedreglering fram tills vi får kontakt med en ny klinik.
Mace: Håller tummar för dig hårt den här veckan!
hosianna: Känner igen ditt gamla namn, höll nog till här samtidigt när jag gjorde ivf 2010. Tråkigt att läsa att ni fortfarande inte lyckats
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Tycker verkligen det är er tur nu och önskar så att nästa gång ska gå vägen för er!!!
JaMA: Grattis till nya släktingen!