Inlägg från: TurkiskPeppar |Visa alla inlägg
  • TurkiskPeppar

bubbeltjejen: Jag fick minus på ruvardag 11 trots att jag är gravid, så håller med alla andra om att det kan vara bra att vänta fr att slippa onödig besvikelse.

Spattan: Håller tummarna för att du har fel angående cysta!

Ego: Ska berätta för min syster om graviditeten ikväll. Lite nervöst känns det eftersom hon gjorde en halvt ofrivillig abort för ett par år sen och jag vet inte riktigt hur hon kommer att må av mitt besked.

• TurkiskPeppar

bubbeltjejen: Jag hade magont som kom och gick och ganska ömma bröst medan jag ruvade. Det var nog allt. Det gick bra att berätta för syster igår, hon verkade bli uppriktigt glad för vår skull Såg fram emot att få träffa det lilla livet. Men jag vet ju själv hur det kan vara, även om man gläds med andra så kan man sörja för sin egen skull samtidigt. Hoppas hon också ska få uppleva denna lycka så fort hon är redo!

• TurkiskPeppar

Jag testare med morgonurin, hcg-nivån ska ju vara högre då. Men jag fick minus i alla fall. Är nog ganska olika hur snabbt man börjat producera hcg verkar det som.  Vilken ruvardag är du på? Är du bara på 10-11 eller så kanske det är bättre du väntar till imorgon bitti.

• TurkiskPeppar

Bubbeltjejen: Jag kände precis som du med magsmärtorna i början av graviditeten. Hoppas verkligen det ska vara ett positivt tecken för dig!!!

• TurkiskPeppar

bubbeltjejen: Nej, jag har inte haft några blödningar alls, men vet att det är ganska vanligt att ha det i början av en graviditet. Håller mina tummar för dig på tisdag.

• TurkiskPeppar

Loppan och bubbel: Nej vad tråkigt!! Blir verkligen så otroligt ledsen för er skull Kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste kännas att misslyckas med tredje försöket. Livet är som sagt grymt orättvist!!! Jag önskar er all lycka till med era kommande FET. Nu är det er tur!!! Kramar

• TurkiskPeppar

camille: Att få ägglossningsflytningar är ett ganska vanligt symptom av sprutorna har jag hört. Jag hade också det sista veckan innan ÄP, så det är säkert ingen fara alls.

Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2