Inlägg från: TurkiskPeppar |Visa alla inlägg
  • TurkiskPeppar

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

spattanjansson: Hoppas du ska slippa operation, verkligen ingen trevlig upplevelse!

AnnaLisa: Beklagar igen Ta hand om er! Kramar

• TurkiskPeppar

camille: Nej, nej, nej!!! Åh, vad ledsen jag blir Måste verkligen kännas fruktansvärt nu. Hoppas så att läkaren har fel!! Styrke-kramar!

• TurkiskPeppar

Hej alla underbara kämpare!! Ville bara titta in och skicka över en massa styrke-kramar till er alla!! Tänker på er ofta och håller mina tummar för att ni snart ska få uppleva detta fantastiska som jag nu går igenom. Det är ni verkligen värda!! Så fortsätt kämpa, för det är verkligen värt varenda spruta och jobbig biverkning i slutändan!! 2010 är året för oss med endo!

• TurkiskPeppar

AnnaEmma: Jag har hört att snittet är 8 ägg, men som Gräddnosen skrev så är det ju kvalitén som är det viktiga. Jag hade "bara" 7 ägg, men är nu gravid och har två i frysen, så 50% av våra var topp-kvalité. Har hört om de med 14-15 ägg som bara fått ett bra, så allt är individuellt. Hellre 4 bra än 14 dåliga. Håller tummarna för att dina är toppen allihop!!

bellman: Jag har det bra och njuter för fullt. Är i v 13 nu och fick igår lyssna på skruttens hjärta. Helt underbart!! :.D Kan inte fatta vilken tur vi haft!!! Borde ju åtminstone må illa för att väga upp vår tur, men har än så länge inte haft problem med det heller Håller mina tummar för att du också ska få uppleva det här nu!!

• TurkiskPeppar

Spattan: Åh, så glad jag blir att din cysta är borta!! Håller tummar nu att din tur ska hålla i sig!!

jomi: Så härligt att få sen den lille!! Hoppas du mår bra i övrigt också!!

• TurkiskPeppar

spattan: Usch, vad jobbigt! Hoppas verkligen inte det är något allvarligt!! Håller mina tummar för dig! Kram

• TurkiskPeppar

AnnaEmma: Stort grattis!!!

Gräddnosen: Grattis till ruvandet! Håller mina tummar jättehårt nu för att det ska gå hela vägen!

Spattan: Hoppas så att din magkänsla är fel. Mors dag tycker jag är ett gott tecken! Kramar tummarna blå för din skull nu!!

• TurkiskPeppar
    Grattis Bellman!!
    Jag lyckades kopiera listan, så jag flyttar dig till ruvare Håller mina tummar för ett lyckat ruvande!!!

VÄNTRUM
    * Åsa1972, 37 år, ÄP 8/2 (IVF 1 avbruten, ingen återföring)
    * Spargrisen, 32 snart 33 år, 3 ivf, snart det 4 som avbröts nu i jan.
    * Anna Lisa, 32 år, 2 IVF sista blev mf (syskonförsök)
    * Loppanlängtan 33 år, gjort 3 ET som alla gett minus. Väntar nu på FET nr 1.
    * Bubbeltjejen, 29 år, 2 IVF (varav en alldels för tidig graviditet som slutade i mf)

SPRAYARE

SPRUTARE
    * MrsMupp, 29 år, sprutar med Suprefact

KNAPRARE

ÄP

RUVARE
    * Trinity78, 32 år, IVF nr 3, TD 2/6
    * Gräddnosen, 31 år, IVF 2, TD 7/6
    * Spattanjansson, 34 år, (2 IVF, TD 11/6
    * Bellman01:33 år ÄP 1/6, planerad ET 3/6 (3:e IVF  och 2 FET)

GRAVIDA
    * AnnaEmma01, 23 år, 1 IVF, TD 1/6
    * Jomi, 31 år, syskonförsök, TD 21/4
    * TurkiskPeppar, 30 år, IVF/ICSI 1, TD (16/3) 24/3
    * Lilloppan09
    * Natta80gbg, 29 år, IVF 4, TD 12/2
    * Muhina, 29 år, TD 8/2
    * Chardonnay, 38 år, 1 IVF, TD 18/12
    * Pluttens mamma, 25 år, 4 IVF (gravid på tredje dock mf) TD 14/12
    * Bäbifabriken, 33 år, 1 IVF TD 13/12
Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2