Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Japp ikväll ska det avnjutas en cider eller flera i goda vänners lag! Trevlig Valborg allihop!
kram
b
Japp ikväll ska det avnjutas en cider eller flera i goda vänners lag! Trevlig Valborg allihop!
kram
b
Inget vårrus här heller...
Kappan: bra att du ber om hjälp, det ska man göra. Önskar att jag vågade göra detsamma. Fast jag är den typen av människa som bara öser på, det är väl mitt sätt att tackla saker tyvärr. Vad säger Besima om blödningen då? Skulle vilja ge dig en bamsekram - här får du en!
Hör och häpna, jag har tid på Cura i slutet av maj, hinner en omgång provrör innan sommaren om jag kör korta programmet vad det nu innebär, googledrottningar? Har inte funderat på känslan än, det är ju liksom sista anhalten...
Fendt: Allt bra ingen hemsk halsbränna, foglossning, illamående? För det kan jag allt om!
KRAM
Då var det dags för pergotime igen, dag 2 dubbel dos. Sista chansen innan IVF, troligtvis...
Positiva tråden här, läser jag. Det är bra tjejer, tyvärr har jag en mindre bra dag men säkert bättre i morgon! Tur det är kväll så man snart kan lägga sig och vakna upp i en ny dag. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kappan: Pergo för att Besima har semester. Vad menar Besima med inte bra? inte bra?
Kappan: allt man stoppar i sig har rubbat min cykel också, den är helt galen... Bra att blödningarna är borta nu i alla fall. Hoppas att du får ordning på det igen och kan attackera magen med härliga puregonpennor =)
Fröken sy: det låter bra, skönt att komma igång lite innan sommaren =)
Jo då, en vecka kvar till Cura. Nedräkning.
Fendt: Förstår du inte att det är oförskämt att må så bra som du gör? du borde allt ha lite känningar Hahaha sköt om dig och njut njut njut!
kram
Kappan: första besöket och information på cura om en vecka sen drar det snart igång hoppas jag!
Kram
Fröken sy! om de skulle ställa in kan du begära en remiss till provtagningen på sjukhuset! Jag lämnade efter många om och men mitt blodprov där.
Kappan: DU är såååå modig, härligt! En ny friyr kan ändra livet ;) Jag har också bytt till ett förhoppningsvis vinnande koncept!
Välkommen Loppan! Jag har också ett barn sedan tidigare och har jobbat länge på ett syskon, fösta kom hur lätt som helst. Andra lyser med sin frånvaro. Åker till Cura nästa vecka för första IVFbesöket.
Var i Ullared och shoppade loss igår =) Jag är en shopoholic, har jag berättat det innan?!
Trevlig helg!
kram