• Blom

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Kappan: Håller tummarna för dig. När har du BIM? Tror inte att det gör ngt med alkoholen. Om det är en eller flera där inne så lever de inte på dig än. Jag firade en blöt midsommar när jag väntade min tös, innan jag visste. Det gick bra ändå, klart hon har tre öron och ser dåligt ;)
    Har ni berättat för ngn om era försök? Hos oss har ingen ngn som helst aning, vad vi vet i alla fall.

Blom

• Blom

Fröken Sy: Det kan vara lite rörigt i början, det är därför det är så bra att ha tråden att fråga i. Tyvärr kan jag inget om provera alls. Men Besima vill säkert ge er lite tid för att se om det löser sig självt annars vill hon säkert kolla upp dig i juni och se om du har äggblåsor som är tillräckliga (även när det inte är påsk - Fendt!=) ) Egentligen svamlar jag nog nu, för jag har inte testat detta själv. Det är bra att vara påläst när man träffar Besima, och våga fråga igen ett sista tips - ta med killen.

Fendt: Jag gillar din sjuka humor!

Kram

• Blom

Kappan: Då måste det helt enkelt vara din tur nu! Mammakläder och allt, hoppas du tog i  i storleken ifall det blir tre  ;)  Har bara två tummar men de ska jag hålla för dig!

Kram

• Blom

Kappan: Ja det ska jag, har ju påsklov =)   Så solen titta gärna fram så mkt du orkar den här veckan!

• Blom

Kappan: jag håller krampaktigt i mina tummar!    Jag ömmar alltid mkt i brösten typ 1 v före BIM, men nu har jag ömmat  ännu tidigare , säkert pga av alla hormoner. BIM på söndag men jag tror det blir tidigare, känns så tyvärr. Hormonerna har nog rubbat min cykel... Sen blir det sprutor igen, nu med lite högre dos. Sen blir det nog näste steg efter det.

• Blom

Heja på Kappan! Besima är på plats idag, det vet jag. Pratade med Samira igår nämligen, men hon hade så mycket att göra så hon skulle ringa tillbaka idag.
    SNart dags för ett gravtest?? SKa träna med hästen idag kommer att bli svårt utan tummar men som Fendt skriver; vad gör man inte för hoppet!

Kram

• Blom

Kappan: Det gick jättebra att rida utan tummar ;)  Förstår om du inte vågar testa, det skulle inte jag heller göra. Men som utomstående är man mkt nyfiken just nu. Känns som du har ngt på gång!

För mig är det kört denna månaden också, dessa hormoner stör min cykel men det är bara att ge sig på sprutorna på söndag. Attack!!!

Trevlig helg!

• Blom

Spännande, Lycka till! Vad ska du hitta på med alla poäng? Själv har jag ju redan harvat omkring för länge på universitet så jag är inte välkommen längre. Älskar att plugga!

//B

• Blom

Kappan: Det går att plugga samtidigt som man är mammaledig! Du måste testa nu =) Fy vad häftigt, det måste bara bli ett plus.

Besima har ordinerat mig 112 enheter varje dag men sprutan går inte att ställa in på det, sjukt. SÅ jag får väl ta varannan dag principen lite lägre/lite högre. konstigt att de ger en sådan ordination?????

• Blom

Fendt: Hur mår du? vilken vecka är du i nu? Måste vara sparkdags snart? {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3