• Blom

Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3

Kappan, det hände ju mig också en gång. Då lipade jag till mig ett blodprov som de frös ner så beställde Besima i efterhand vad de skulle kontrollera, kan du inte försöka lämna i morgon någonstans. Sambo googlade upp hennes mobil den kvällen och pratade med henne sen hur ledsna vi var. Förstår dig precis! Sånt här får inte hända!!!
    Varför är det viktigt att du lämnar blodprov nu? Vi lämnade på cura.  Jag håller på dig!

• Blom

Kappan, det ska du absolut göra! Lycka till!

• Blom

Kappan, vad jag blir glad av att läsa dina positiva ord. Du är en kämpe!!! Eftersom vi är så många som har mått så dåligt kan det ju inte finnas plats för mer illamående i tråden...
    Spännande med remissen, fick du ngt hum om vänteläget?

Kram

• Blom

Härligt Loppa! Lycka till!

Fullt upp här jobb jobb jobb tror jag kan sammanfatta mitt liv just nu blandat med djävulsk fogsmärta och en kräkning då och då men vad gör man inte för pyret

Kämpa på allihop!

Kappan, hur går det? Något nytt än?

//Blom

• Blom

Kappan: Förstår din frustration. För oss gick det supersnabbt, inga nya prover eller någonting. Fast vi fick betala en slant 

Jag kämpar på med ofantliga foglossningar, illamåendet har avtagit men hungern och suget håller sig borta. Det  senaste är ju egentligen ganska bra i jultider..

Trevlig Lucia på er allihop!

• Blom

Fröken Sy: ta hand om dig!

Här är allt varit lugnt och skönt, idag ska jag jobba tyvärr...

God fortsättning allihop!

Kram

• Blom

Fröken Sy: ta det lugnt och sköt om dig, håll oss uppdaterade. Själv kan jag inte röra mig pga fogarna mkt tråkigt men för en god sak...
    Jag antar att ni som går hos Besima har jullov nu, grrrrr men ni är snart igång igen hoppas jag av hela mitt hjärta!

• Blom

Kappan: Väntan är det värsta som finns! Jag hoppas att du har fått tag i henne så du vet hur ni ligger till! SKicka sambo till att ringa det gjorde jag när jag ville ha effekt... Håller mina tummar hårt för dig!IVF är spännande och de är väldigt effektiva när man väl kommer till!

Hur står det till med er andra?

Kram

• Blom

Bra jobbat Fendt! Hade du mkt att gå ner? Vad stark du är!

//Blom

• Blom

Fendt, du borde få en medalj... 27 kilo! helt otroligt!

Svar på tråden Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3