xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Vad trevligt med en ny tråd!
*puff puff* i hopp om att folket hittar hit
*puffar lite till*
Usch, nu är jag allt lite nervös!
Ska på gruppträff och invägning ikväll.
Hade gått ner ganska mycket förra veckan så jag misstänker att det inte har hänt så jättemycket denna veckan. Däremot har det hänt grejer på måttbandet när jag mätte imorse.
Återkommer ikväll med veckans resultat.
Hihi, jag var och vägde mig i måndags då jag hade gjort 3 veckor på helfarten 2,2kg och 8,2 totalt för hela tiden!! =) tillåt mig småle, jag är NÖJD! Har börjat kännas på klåäder nu oxå. Kommer faktiskt i en hel del jean som jag inte kunnat ha sedan innan jag väntademin son! Nu är jag inne på v.4 på helfarten och börjar fundera på att gå ner på halvfart nästa vecka...men är ändå osäker...svårt val tycker jag! Hur mycket mindre gick ni andra ner i veckan då ni gick över på halvfart??
Flippen: hoppas att det gick bra ikväll!! Håller tummarna!
Tack mozilla!!! så skönt att höra vad någon annan har att säga ibland! Kommer iaf fortsätta att funderapå detta någon dag till innan jag beslutar mig! Jag har 15kg totalt alltså ca 7kg kvar nu som jag måste ta men som jag känner så vill jag nog för att trivas med mig själv gå ner ytterligare 5kg så att jag från start går ner 20.
så nu har jag insett mina begränsningar och satt målet till påsk, det är 10kg kvar så det SKA gå!
Kör på med min träning så jag vill verkligen att det ska gå vägen