xtravaganza
www.familjeliv.se/Forum-5-64/m48805942.html
Känner mig riktigt nöjd med dagens vägning! -1,7 kg, vilket innebär totalt -17,2 kg. Hade inte förväntat mig så mycket denna vecka iom att jag inte tränat så mycket på sistone.
Hej! Får man vara med här hos er? Jag går på xv i Helsingborg och har gått på helfart i 4 veckor + 4 dagars upptrappning. Fick ett sockeråterfall idag och skulle behöva den peppning som fl:s trådar brukar ge.
Tack för att jag får vara med här hos er Vi har den nya, Malena. Hon är helt kass och kan inte särskilt mycket om näringslära, rör ihop hur man ska räkna ut hur mycket man får äta på hel fart och kan sällan eller aldrig svara korrekt på våra frågor.
Efter mitt socker/fett återfall igår börjar jag köra på helfart igen...då finns det inget alternativ.
Tack! Jag vill gå ner 24 kg och har än så länge tappat 9,6. Så det är ju en bit kvar...
Vi räknar ingenting på vårt Viktcenter. Det hade ju varit bra att lära sig, eller??
Jag ska på min andra Lifetime-träff i kväll samt köra ett träningspass. Har inte tränat sen i fredags för det har inte gått att få ihop. Ska nog väga mig med. Sist hade jag ju gått upp 0,6kg och är såå rädd för att ha hamnat i en bestående uppåtgående svacka eller vad jag ska kalla det. Får väl se...