• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ruso
    Krabbolina skrev 2010-03-08 14:27:57 följande:
    alltså folk får gärna amma var de vill men de behöver kanske inte sitta precis framför kläder som folk vill kika på. Jag hade iaf mest känt mig i vägen. Och man vill ju precis inte säga till en ammande mamma att flytta sig så man kan få titta på kläderna som hon sitter framför. Och jag hade nog inte lyckats byta blöja på lukas liggandes i mitt knä, han är 15 mån nu. Det går bra att byta den ståendes om det bara är kiss i den, men vi är mest vana vid att byta när han ligger på skötbordet.
    Jag förstår dig väl, skulle själv bli lite irriterande om någon satt mitt ivägen, men som du säger...man vill ju inte säga till...

Det där med att byta blöja liggandes i knä är nog en vanesak. Jag har gjort det så många gånger med barnen så man tar nog för givet att det funkar för alla Min minste är nu strax 2 år (en stor tung sak på 14.5 kilo ) och jag byter bajsblöjor i knät utan att tänka över det. Det jobbiga är att de inte ligger stilla så ofta vid den åldern bara...

Skönast är ju skötbordet, helt klart! Men den där toan brevis fiket som jag sa blir nästan som ett skötbord, lagom höjd fast inte så stor.
  • Ruso
    Moonlight83 skrev 2010-03-08 22:04:00 följande:
    Någon som vet vart kundvagnar med babysits finns? Brukar de ta slut fort? Vet inte om vi ska ta med barnvagnen då vi inte får plats med så mycket i bilen om den är med.Hur brukar ni andra göra,dottern kommer vara 4 månader när vi åker ner.
    Jag brukar ha bilbarnstolen i kundvagnen. tycker sällan babysitsar på kundvagnarna är så ombonade och sköna (och visste inte ens att det fanns på Gekås, har aldrig sett någon som haft det på alla de gånger jag varit där!)

Det blir lite mindre plats i vagnen till annat, men då har jag tagit en runda till bilen i så fall, men man få plats till rätt mycket ändå...
  • Hallonsnören
    mm m skrev 2010-03-09 11:15:14 följande:
    När ska man åka för att vara säker på att vår/sommarkläderna kommit in?Finns skinnjackor där eller i någon affär i närheten?
    Så här står det i Gekås bloggen:
    "Högsäsongen för vår- och sommarkläder infinner sig i mars-maj, då det kommer in nyheter i sortimentet varje vecka".
  • Ekorrfamiljen
    Bubblan2 skrev 2010-03-09 10:14:47 följande:
    Hej,här kommer ytterligare några tjatfrågor kring vagnarna...Ni som har sulkyn, har någon av er erfarenhet av den och Carena Easy och kan ge en liten jämförelse mellan dem?Carena Easy har tre lägen på ryggstödet, hur många har Gekås sulky?Carenans fotstöd går att fälla upp, går det även på Gekås sulky?
    Ge-Kås vagn har också tre rygglägen har jag för mig, varav ett så gott som plant liggläge, men deras fotstöd är fast (om det nu är samma modell som jag hade förut). Bild finns i mitt galleri om du vill jämföra (Ulllaredsmappen).
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • mm m

Ok tack då har de redan börjat komma in , härligt.
    Vill gärna åka nu i mars-april men inget bokat än så få se hur det blir.

• ramone1
    Hallonsnören skrev 2010-03-09 12:18:26 följande:
    Så här står det i Gekås bloggen: "Högsäsongen för vår- och sommarkläder infinner sig i mars-maj, då det kommer in nyheter i sortimentet varje vecka".
    skinnjackor finns det endel
  • mm m

Ok tack för att ni svarar!

Är i första hand ute efter en skinnjacka med mudd sån som funnits i flera år , har ni sett det?

• mm m

De gånger jag varit dit har det funnits många väskor. Letar nu efter en i större modell som man får i papper och block i. Får alltid vika om jag ska ha något sådant med mig så nu är det på tiden att köpa en större väska , men den ska i första hand vara en vardagsväska

• mm m

oj ibland går det lite väl fört. Jag undrar alltså om ni sett några väskor?

Svar på tråden Gekås vol 14