Gekås vol 14
Såg att någon frågat tidigare med hittade inget svar.
När brukar vår/sommarkläderna komma in?
Hur är det med damkläder till sommaren tunikor mm.
Såg att någon frågat tidigare med hittade inget svar.
När brukar vår/sommarkläderna komma in?
Hur är det med damkläder till sommaren tunikor mm.
När brukar vår/sommarkläderna komma fram?
Finns skinnjackor med mudd ;vet inte vad modellen kallas men de som funnits ett bra tag? Eller vet ni om det finns en skinnaffär i eller inrheten av Gekås?
Gärna pris också
När ska man åka för att vara säker på att vår/sommarkläderna kommit in?
Finns skinnjackor där eller i någon affär i närheten?
Ok tack då har de redan börjat komma in , härligt.
Vill gärna åka nu i mars-april men inget bokat än så få se hur det blir.
Ok tack för att ni svarar!
Är i första hand ute efter en skinnjacka med mudd sån som funnits i flera år , har ni sett det?
De gånger jag varit dit har det funnits många väskor. Letar nu efter en i större modell som man får i papper och block i. Får alltid vika om jag ska ha något sådant med mig så nu är det på tiden att köpa en större väska , men den ska i första hand vara en vardagsväska
oj ibland går det lite väl fört. Jag undrar alltså om ni sett några väskor?
Har fått för mig att det är bäst att åka i veckan mån-tors (eller några av de dagarna)
menar alltså att jag tror det är minst folk då.
Har kollat bussar och de åker bara på fredagar härifrån, förr även ons,
och helger är det nog ännu mera folk då de flesta är lediga.
Vad har ni för erfarenheter av det?
Stämmer det eller är jag helt fel ute?
Ok tack för svaren då var jag inte helt fel ute.
Någon som nligen varit där eller vet om vad de brukar ha.
Har sett massor av väskor när jag varit där men inte kollat efter en stor otan mest köpt vanliga små handväskor eller rggsäckar.
Nu letar jag efter en större vardagsväska, vet ni om det finns eller om det är återkommande i sortimentet. Eller om man får chansa och se vad de har.
var någon som frågade om bussresor. När jag åkt har det inte varit någon begränsning. jag hade med mig egna märkta säckar att stoppa påsarna i (de delade ut på bussen också, men visste inte det, sen avr det lättare att se vilka som var mina eftersom det var en annan färg)
de flesta hade några säckar (som man stoppade påsarna i)
åacka noga och ta ömtåliga saker inne. vi var ute ganska snabbt så vi fick in våra skaer under bussen, de packade tills det var fullt och resten fick man ta inne.
så när vi plackat in gekås påsarna gick vi i de andra affärerna och hade de sakerna inne.
var skittråkigt och tröttsamt att åka buss.
Har för mig att jag läst att det finns en frisöroutlet.
Vad säljer de där?
Finns annat än balsam och inpackningar?
Löshår, klämmor/ringar till löshår, orstar?
är det även frissa så man kan klippa sig?
puffar för min tidigare fråga (fick ett vsar, tack, men hoppas på fler9
gällande frisör outlet vad som finns att köpa fdär , finns det saker, tilehör till löshår.
finns det mycket sommarkläder för dam<+
Någon som vet om det finns pulsmätare, pris? är de bra? eller ens värd att köpa? eller en sån där tång till håret som ska göra att man får mer volym? pris och kanske någon som testat och vet om det funkar? eller man kanske kan ta en vanlig krustång men minsta plattan i.
Någon som vet om det finns tårtdelare, sugerpasta, "spackelspade" för tårtor, forming cups, girlandmarkös, dekorblommor, pärlband, utstansare mm till tårtbakning med sp och tillbehör?