• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bubblan2
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-10 10:56:32 följande:
    Jag har en annan fråga.. Jag ska få bebis 4 september och har tänkt åka till ullared i april-maj. tror ni att den där åkpåsen som flera av er köpt finns kvar då? den som ser ut som en dunjacka utan armar och kostar 229
    Jag brukar åka ner i juni och har för mig att jag brukar de åkpåsarna då men jag vågar juinte svära på att det är just de du menar...
  • Bubblan2

OJ, va för snabb med att trycka på enter där!

Skulle lägga till att jag tror att åkpåsarna är en sådan sak som anses vara standardsortement eftersom det är en sån sak som man passar påa tt köpa när man är där.

Men om du är osäker kan du säkert mejla Gekås och fråga... Min erfarenhet av deras personal är att de gärna hjälper till och svarar på alla mejl. Superpersonal, undra vart de har utbildat dem...fler affärer borde använda samma! ;)

• Elins mamma 2010
    Bubblan2 skrev 2010-03-10 11:02:17 följande:
    Jag brukar åka ner i juni och har för mig att jag brukar de åkpåsarna då men jag vågar juinte svära på att det är just de du menar...
    om de har liknande så borde de kanske ha just den också, tänkte ifall de inte hade vintervarma åkpåsar över huvudtaget. tack för svaret!
    BF 100904 - Längtar!
  • Krabbolina
    pandyb skrev 2010-03-10 09:16:38 följande:
    Jag ska ner till gekås idag och har ändå tänkt spana in den vagnen! Kan lämna en rapport sen, köpte hem en Carena Easy i måndags nämligen så jag kan jämföra med båda. Fick tag på en carena easy för 798:- i beige, om Gekås vagnen verkar mycket bättre är det möjligt att vi lämnar tillbaka den andra och kör på Gekås istället! Men vågade inte chansa för var rädd att Carena vagnen skulle ta slut tilldet billiga priset. Det som jag känner rent spontant är att Gekåsvagnen är svart och eftersom vi mestadels kommer använda den på sommaren så är jag rädd att det blir för varmt. Sen så känner jag att man kan lita på kvaliten på Carena vagene eftersom det är Brios märke! (Nu verkar ju onekligen många nöjda även med Gekås vagn) Men som sagt återkommer med en jämförelse ikväll eller imorgon!
    den är inte helsvart, utan svart suflett och beige sittdel.
  • Du och Jag ver2
    Bubblan2 skrev 2010-03-09 22:29:57 följande:
    Tack för "hjälpen"! :)Jag har försökt se skillnaderna genom att jämföra bilderna och tycker också att Carenan verkar ha "stadigare" hjul.JO, den ska användas som shoppingvagn/resevagn här med men man vill ju ändå ha lite info innan så man kan bestämma sig. Ska den köpas så är det syrran som ska köpa den när hon är ner och jag litar inte riktigt på henne när det gäller de här sakerna, hon har nämligen inga egna barn och ingen erfarenhet av vagnar... :)
    jag ska dit på fredag - så kan kolla in den då!
  • WildaoDorian

Hur är det med folk?? Är det mycket nu?? jag ska dit på söndag så jag hoppas det är lugnt

• jen längtar

har läst här och på bloggen att det är lugnt på GeKås nu under mars. Är det någon som varit där en fredag och vet hur det ser ut med folk då, är det lika lugnt som de andra dagarna?? Jag tänkte sticka dit den 19mars

• Tetran

Ska också åka 19 mars Undrar om ngn vet om det finns bärsjalar där för nyfödd?

• UnDeuxTrois

Mina svärisar var på Gekås i helgen och då var det rätt utplockat på leksaksavdelningen, antagligen för att de höll på o flyttade den.

När jag var där för nån månad sedan hade de bara en ringsjal i två olika färger, tror inte den är för nyfödisar, till dem ska man ju helst ha trikåsjal.

• Ruso
    UnDeuxTrois skrev 2010-03-10 14:06:54 följande:
    Mina svärisar var på Gekås i helgen och då var det rätt utplockat på leksaksavdelningen, antagligen för att de höll på o flyttade den.När jag var där för nån månad sedan hade de bara en ringsjal i två olika färger, tror inte den är för nyfödisar, till dem ska man ju helst ha trikåsjal.
    Någon som vet om de har flyttat klart nu så att det finns lite mera i hyllorna?
    Vart har leksaksavdelningen blivit flyttad?
Svar på tråden Gekås vol 14