• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • tesoro de oro
    Norrskog skrev 2010-03-10 22:23:43 följande:
    Tesoro: jag var nere igår och kollade lite snabbt efter tjejkläder i stl 86. Det fanns många fina bodys (de med giraffen på etiketten). Hittade en kanonfin cerise kortärmad med ett färgglatt tryck på bröstet (en groda?) och ett par mjuka gul-cerisa byxor till. Somrigt och glatt! Jag måste också tipsa om deras baggyjeans med mjuk mudd i midjan (ligger i trådbackarna med bodys), de är jättefina och håller super i tvätten. Är inne på lillans tredje par (i olika storlekar) och jag älskar dem! Jag kollade inte på ytterkläder, så där kan jag tyvärr inte hjälpa till. I höstas köpte vi fyra luddfleecetröjor och de kan jag varmt rekommendera!! Våra har använts konstant under denna kalla och långa vinter. Ett annat tips är böckerna! De har många små hållbara böcker för minstingarna som kostar mellan 10-25 kr. Otroligt prisvärt!!! Ha det trevligt och lycka till!
    låter som det kommer att trilla in en hel del fina ting i vagnen ;)
    Har inte sett fleecetröjorna så de får jag försöka hitta.  Tack
  • ankaplanka
    Carpe Noctem skrev 2010-03-10 20:19:19 följande:
    Har för mej att det var en 50lapp :)
    Tack =)
  • flumbullen
    Krabbolina skrev 2010-03-11 11:39:25 följande:
    jag köpte två till lukas i förra veckan.Den ena är svart med färgade ränder (bild finns på deras blogg ifrån början av mars)sen köpte jag en svart med gitarrer i mönstret, på ärmen står det Rock 'n' roll, märket är on the peak och jag har för mej att det är ett bra märke.Tyckte det fanns hur många jackor som helst så det var svårt att välja.
    Har du någon bild på den svarta jackan?
  • dinosaurien231

Nån som vet måtten på gåkås täcke och kudde samt sängkläder till spjälsäng? Har letat här i tråden men hittar inget svar...

• flumbullen

E det förresten nån som har sett om Manchester United bodysarna som var med i blogen i feb. finns kvar där nere?  Ingen som har koll på utbudet av mysbyxor och tröjor?

• Elins mamma 2010
    dinosaurien231 skrev 2010-03-11 13:22:41 följande:
    Nån som vet måtten på gåkås täcke och kudde samt sängkläder till spjälsäng? Har letat här i tråden men hittar inget svar...
    jag är säker på att jag läst det, men ev väldigt långt bak i tråden
    BF 100904 - Längtar!
  • Smultronhjärta
    flumbullen skrev 2010-03-11 13:23:04 följande:
    E det förresten nån som har sett om Manchester United bodysarna som var med i blogen i feb. finns kvar där nere?  Ingen som har koll på utbudet av mysbyxor och tröjor?
    Jag såg sådana idag- i folks kundvagnar så pris har jag ingen koll på
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14