• jojojojojo

Gekås vol 14

Jag har sett amningskuddar med både kulor och bomull i, hade själv en med bomull när lillan va liten för 1,5års sen

• jojojojojo
    TheLove skrev 2011-10-13 09:28:31 följande:
    Alltså vår är inte från gekås... Ser på bloggen att den 2009 kostade 1800 men det känns som om priset kan ha ändrats sen dess... det är ju några år sedan..
    har för mig att någon skrivit att den kostar runt 2200:-
    MEN jag är inte säker....
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

tryck på förstoringsglaset i det gröna fältet ovanför trådstarten så kan du söka på komivagn, så får du upp massa info om den...

den verkqar vara rätt tung, men priset stämde nog ganska bra

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Duefigli skrev 2011-10-13 10:31:48 följande:
    Hej!

Har någon koll på om de säljer matberedare/mixer och vattenkokare?!

yes det säljer de, i olika prisklasser...
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Ftb; restaurangen inne i varuhuset har det, även den precis utanför

Fridakarin; jag hade valt torsdag den 10, den 18 har barnbidraget kommit och det är fredag!
    Den 10 är veckan efter novemberlovet och mitt i veckan!

• jojojojojo

Ja det tror jag, mitt i novemberlovet

• jojojojojo

Ja det finns digitala fotoramar, det finns några att välja på

• jojojojojo

Det finns två storlekar på duo dockvagnen, den lilla (som passar min 16månaders) kostar 199:- och den andra va något dyrare!

Hello Kitty sulkyn tror jag låg på 49:- kollade inte så noga då jag inte alls gillar den katten, och så länge som jag får bestämma så äger dottern inget med henne på

• jojojojojo

Frågar igen om de har leksaker av märket KIDS-WOOD där nere???

Tänkte köpa till dottern i julklapp!

• jojojojojo

Busungarnas mamma; om du kommer ihåg det får du gärna titta på det

Har de trehjulingar?

• jojojojojo

Milisi; tack för svaret, då räknar jag inte med att det finns där nere ;) det va ju i br katalogen jag såg det, och det fanns rätt fina saker som jag tror dottern hade tyckt om!

Men nu blir det nog en tre hjuling istället i julklapp

• jojojojojo

Br och toys r us är samma ägare, Top Toy, så det är nog deras märke då...

• jojojojojo

Fast det är mer folk den 23 än vad man tror...
    Inte så att det är köer, men det blir mer och mer folk den dagen för varje år har vi märkt!
    Iår jobbar jag den dagen och kan därför inte åka (men man vet aldrig)

Men imorgon åker vi efter jobbet... Då ska det handlas julklappar

• jojojojojo

Det finns några modeller på amnings bh.
    Bröstpump är den billigaste deras egna märke Babyboom handpump, och kostar under 100lappen, helt suverän enligt mig, använde den mycket i början

• jojojojojo

Tingeling; våtservetterna finns inte, har inte funnits de senaste gångerna när vi varit nere!
    Dockvagnar finns från 49:- för en paraplysulky den vi köpte kostade 199:- och va en liten modell som passar dottern perfekt, hon är 1,5 år nu fanns en större variant oxå, dom har fyra fasta hjul, ställbart handtag, sittvagn med en mjuklift

• jojojojojo

Och kabinväska (resväska) i hårdplast som är enfärgad? Såg att de hade prickiga för att tag sen, men gubben vill nog ha enfärgad

• jojojojojo

Ville bara säga GOD JUL till alla hjälpsamma ullareds fanatiker här inne!
    Det blir en tur på fredag enligt tradition, dock inget som måste handlas, alla klappar är redan klara, men det är mysigt att bara komma iväg och gå i lugn och ro utan måsten!

God jul på er

Svar på tråden Gekås vol 14