Gekås vol 14
Det e ju ingen mini pc jag har! Men då vet jag att de har och nu står det på listan! Tack för svaret
Det e ju ingen mini pc jag har! Men då vet jag att de har och nu står det på listan! Tack för svaret
någon som vet vad sommarklänningarna kostar som de har i bloggen idag?
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2011/05/sommarklanning.html#comments
Jag hade tagit med mig mat till henne, det gör jag när jag har med dottern på nu 11 månader! Hade inte vågat chansa att det fanns mat där inne! Vet inte hur det ser ut med utbudet på restauranger och liknande
De har Philips och doro på babyvakter, när jag köppte för ett år sedan iallAfall
Bäddset och täcke till vagn finns
weii... på fredag åker jag till gekås UTAN barn denna gången ochj det skall bli väldigt skönt!
listan blir bara längre ochj längre, något man inte skall missa till en 1åring nu inför sommaren?
på gekås hemsida står det att bloggen tillfälligt ligger nera...
Fy vad tråkigt med snutten!
Själv glömde jag Selmas lapptäcke som hennes mormor gjort till henne, och den blev inte inlämnad, jätte tråkigt faktist, det står min mammas namn och år hon gjorde den litet på oxå! Uch, tänk att ha hittat något sådant och behålla det i vetskap att det egentligen e någon annans!
Vill du att jag skall fråga efter den idag när jag skall ner och skicka hem den till er får du säga till!
Va nöjd jag va med gårdagens ullareds tripp!
Skönt att de hittade snutten!
Dyna till vagnar finns inte, frågade igår och hon stog som ett frågetecken!
Just nu håller de på att bygga om leksaker och barn/bebis avdelningen, så det va MYCKET rörigt igår, mycket av bebis sakerna låg i kundvagnar, de som låg i hyllor saknade pris.. Men jag hittade tillslut det mesta!
Har aldrig köpt så mycket kläder till mig själv, hade väldigt fina kläder just nu (enligt mig)
Lite saker till lillans 1års kalas
Det va någon som frågade om webers pizzasten för ett tag sen, den fanns i 2 olika storlekar, tror den lilla kostade 250:- någonting (men jag kan ha fel)
Köksassistenten som de hade i bloggen häromdagen kostade 899 eller 999:- (vet att det inte va 4siffrigt iallafall)
Försökte komma ihåg priser på det jag sett att ni frågat om men det försvann när jag kom hem