Gekås vol 14
Någon som vet om man kan låsa framhjulen på sulkyn? (den lite kraftigare som kostar runt 550:- om jag inte minns fel)
Någon som vet om man kan låsa framhjulen på sulkyn? (den lite kraftigare som kostar runt 550:- om jag inte minns fel)
Någon som har soldräkten med hello kitty?
Va i Turkiet i veckan och efter två dagar började trycket lossna (va första gången hon hade den på sig) är det någon mer som upplevt att det gör så! Trycket tålde inte solen (dottern va bara i skuggan förutom när vi badade korta stunder)
Helt fruktansvärd blev den, så jag drog bort själva Kitty, men de andra e kvar och ser lika dant ut! Ska ringa imorgon, skall åka ner innan dottern börjar dagis i augusti, så jag tar med den då!
Ska ringa imorgon då och prata med dom! Hittar inte kvittot på den bara! Så jag får väll se vad de säger!
är det sjukt mycket folk nu på gekås?
hade behövt åka ner innan skruttan börjar på dagis, men mannen börjar jobba nästa vecka så då måste jag ta henne med mig och e det sjukt mycket folk så hoppar jag nog det...
Då får det vänta tror jag! Hon hade behövt nya skor oxå, men jag får kolla med mannen om han ska på jobb neråt så han kan springa in på skoboo snabbt
Tack för svaret
en liten fråga som egentligen inte har med ämnet att göra, men ni verkar ju ha barn på dagis många av er!
kan man använda en vanlig CD penna (sån man skriver med på cd skivor när manm bränt ut något) för att märka barnens kläder? eller måste det va en speciell textil penna?