• jojojojojo

Gekås vol 14

till hösten skrev 2011-05-15 18:18:41 följande:
    Någon som vet om det finns barngalgar i trä (med roliga motiv på) och krokar/klädhängare med motiv på?
    inga galgar... man får köpa de i plast som de har sina kläder på om man vill för 1:-/st
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

12v kylväskor finns 299:- tror jag de kostade

• jojojojojo

Hehe, blev lite tolknings fel där!
    Man betalar INTE för de som sitter på kläderna!
    Men vill man tex köpa 20 st löst så kostar de 1:-/st

Va ute efter trä galgar sist jag va där och frågade!

• jojojojojo

Tror inte att dom har just sodastream där utan wassermaz (eller hur det nu stavas

• jojojojojo
    Ellien skrev 2011-05-25 19:18:58 följande:
    Är det någon som vet om de säljer dator-fodral (eller vad det nu kan kallas). Tänker alltså på såna fodral man har datorn i, ingen hel väska.

Tack för hjälpen
    det tror jag att jag har sett där nere
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Thegran skrev 2011-05-26 19:48:57 följande:
    barncyklar, 12", inte finns sånt på Gekås va?
    det har jag inte sett, bara balanscykel, men de har ju inga trampor
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Vi använder deras nässug och den funkar kanon tycker vi, den kostar ju inte många kronor så du kan gott testa den!

Själv hade jag ALDRIG åkt på fredag, gjorde det för kanske 10års sen med min mamma och det va sjukt mycket folk redan på den tiden, fick stå i kö 1,5timma in, och det e enda gången någonsin jag stått i kö och jag e där 5-6 gånger om året och har varit det så länge jag minns

• jojojojojo

Lirpa09 - det e ju en fördel om väskan är lätt, då kan du ju packa mer i den!
    Väger väskan 1kg så kan du ju packa 19kg om man får ha med sig 20kg på planet, väger väskan tex 4kg så kan du ju bara packa 16kg, och det gör rätt stor skillnad!

Åhhh... Blöjorna ska jag spana in idag då det e dom vi använder, men gillar inte de nya libero blöjorna, men detta va ju de gamla!

Någon som vet vad blöjorna kostar??

Blir en spontan tripp idag med mamma syster och kusinen!

• jojojojojo

Extra suflett har dom, den satt inte så bra på vår emmaljunga, och dottern ville peta loss den hela tiden då den bara sitter med två "stora hårnålar" om ni förstår vad jag menar!
    Gav den till en kompis som har brio sulky och på den satt den kanon och deras dotter e inte lika pillig!
    49:- tror jag den kostade

• jojojojojo

Ullis83; tält vet jag ej och inte heller Nintendo!
    Dock de övriga sakerna hade de när jag va där i förra veckan!

Snufsan; sunblock hade de då oxå!

Svar på tråden Gekås vol 14