• jojojojojo

Gekås vol 14

Pstavsbarn skrev 2011-07-29 22:51:40 följande:
    Har dom nappflaskor till nyfödda? :)
    de har mam och deras egna babyboom
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    fabler skrev 2011-07-29 21:07:00 följande:
    jag kan annars rekomendera pop´s märkpennor de kostar 25kr och håller rätt bra och kan skrivas på många plagg innan dem tar slut.
    äch... jag som köpte en idag när jag gick förbi en stor tygbutik... och den va dubbelt så dyr, och iinte alls så bra.. jaja, får se hur den håller i tvätten, får testa pop s annars... tack
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Och babyboom kostar inte många kronor..,

Men just mam är det inte många kr som skiljer så det lönar sig inte att åka bara för mam flaskorna

• jojojojojo

Babyboom stå platta passar inte till emmaljunga city cross iallafall det vet jag, ibland har de andra märken på de oxå men vet inte om de passar och vilket pris de ligger på

• jojojojojo

Ingen aning vilka den passar på, köpte en till en kompis och den passade inte citycrossen eller den emaljungan med svängbara hjul där fram...

• jojojojojo

Flytvästar finns, vet dock ej priset, har för mig att de låg runt 250:- men jag kan ha fel

• jojojojojo
    kobebis skrev 2011-08-03 20:52:35 följande:
    Vi har använt en ståbräda från ullared till en emmaljunga city cross. Du behöver dock köpa till en "pinne" som du fäster på vagnen först. Vi köpte den på babyproffsen. Och du funkade det suveränt med ståbrädan
    det va ju väldigt smart! va va det för pinne? hur sitter den på vagnen?
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Hur är pottorna där nere? Någon som har erfarenhet av dom?

• jojojojojo

Det finns olika stolar, så du tog nog fel för FP kostar inte så lite!
    Tyvärr

• jojojojojo

Vad kostar dockvagnar? Gärna med ställbart handtag, inte paraply sulky

Och så frågar jag om pottor igen, någon som testat de? Hur är dom för barnet?

Svar på tråden Gekås vol 14