• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-09 06:05:20 följande:
    Godmorgon!! Idag sov jag ända till 05.40! Lite lustigt för jag fick lite panik att jag sovit så länge(?) Hör lillen börjar vakna nu, hoppas jag, så ska ta och värma vällingen.
    Du med jag blir deprimerad bara för att jag gick upp 8 idag {#lang_emotions_cry} känner mig som att jag missat hela dagen...

idag ska jag köpa två mattor. Min man hatar mattor....
  • MariaKsk88

Hörrni läs min tråd "min sambo är deprimerad och aggessiv" :( Orkar inte skriva allt här igen,,,

• Stealth
    MariaKsk88 skrev 2010-05-09 08:25:26 följande:
    Hörrni läs min tråd "min sambo är deprimerad och aggessiv" :( Orkar inte skriva allt här igen,,,
    kan du klänka? hittar inte
  • Maia
    MariaKsk88 skrev 2010-05-09 08:25:26 följande:
    Skrev ett svar men det skickades inte..
    Vad jobbigt det måste vara att ni alla mår så dåligt i familjen. Hoppas din man får rätt hjälp snart.
  • Maia
    Stealth skrev 2010-05-09 08:04:08 följande:
     idag ska jag köpa två mattor. Min man hatar mattor....
  • MariaKsk88
    Maia skrev 2010-05-09 10:06:56 följande:
    Tack :)
  • Maia

Är så trött. Sonen sover nu så jag skulle kunna lägga mig en stund men vet ju att jag bara mår dåligt efteråt. Det är inget bra för mig att sova under dagen, vaknar oftast med ångest då.

Mitt humör har svängt igen.. Det är så tröttsamt. Känner inte för att göra nåt nu.
    Morgonen var bra iaf. Sonen vakna vid 6-tiden och fick välling då. Vi myste i soffan och vid 8.00 fick han gröt. Jag dushade (!). Sen gick vi ut till lekparken och var ute runt en halvtimme. In och gav lillen frukt och sen i säng. Nu har jag ingen aning vad jag ska göra. Vill inte göra nåt alls, inte ens slöa framför teven. Bläääh!
  • Maia

Har varit hos mamma efter lunchen och sen hem och ge lillen middag, la honom igen. Lagade iordning fiskgratäng med potatis för att göra matlådor att frysa till sonen. Vi har extremt dåligt med pengar så allt jag gör är för sonen nu, vi vuxna kan äta mackor eller varm korv eller så men lillen behöver ju bättre mat än så.

Kände mig rastlös nu på em och det blev värre när sambon kom och småpratade, då ville jag bara trycka till käften på honom. Han tyckte jag gradvis började bli mer och mer elak och till slut fick jag väl ta de jävla stesoliden. Börjar bli lite lugnare nu men då har jag ju redan hunnit gjort sambon på dåligt humör genom mitt agerande. Lätt ska det inte vara.
  • Maia

Ska ju till ssk på psyk på tisdag. Sambon vill att jag pratar med henne om hur jag mått och betett mig under helgen. Men jag vet ju inte!?

Vill han att jag tar upp det så får han antingen skriva ner hur han uppfattat mig eller helt enkelt följa med mig dit.
    Nu sätter snart mitt dator-förbud in men det är ju inget att se på teve. Bara skit överallt.
    Det är wipeout (stavning?) kl 20 men det är ju inget kul att se själv, man vill ju ha nån att kommentera med och skratta med. Sambon är sur på mig så jag får väl hitta nåt annat.
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2