• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • MariaKsk88

Jag har börjat få nån jättekonstig grej.. jag får panik och blir rädd för folk och vågar inte gå ut. :( Fick ta taxi häromdan.. när jag går in blir det bättre.. Det känns som början på en psykos eller nåt, det är jätteläskigt. Som om de vill mig illa.. Någon som känner igen sig?

• Stealth
    MariaKsk88 skrev 2010-05-07 20:50:13 följande:
    Jag har börjat få nån jättekonstig grej.. jag får panik och blir rädd för folk och vågar inte gå ut. :( Fick ta taxi häromdan.. när jag går in blir det bättre.. Det känns som början på en psykos eller nåt, det är jätteläskigt. Som om de vill mig illa.. Någon som känner igen sig?
    Välkomen i klubben jag parkerar på en annan parkering för att absolut INTE träffa mina grannar och smyger en annan väg hem {#lang_emotions_dreamer}
    Just nu tror jag att alla ogillar mig dessutom. suck...
  • Maia

Fan vad det krånglar nu. Mina inlägg försvinner

• Stealth

jaa nu har jag fått för mig att jag ska tatuera mig... haha min man tittar såååå skumt på mig.

• Anonym (Ninda)

Jag har bokat resor, vill bygga ett hus, skaffa barn och får massa kreativa tankar.

• MariaKsk88
    Stealth skrev 2010-05-07 20:51:48 följande:
    Välkomen i klubben jag parkerar på en annan parkering för att absolut INTE träffa mina grannar och smyger en annan väg hem Just nu tror jag att alla ogillar mig dessutom. suck...
    Men vad ÄR det för nåt?? Panikångest? Psykos?! =/

Jag brukar också få för mig att jag ska tatuera mig förresten...
  • Doldis
    Stealth skrev 2010-05-07 20:51:48 följande:
    Välkomen i klubben jag parkerar på en annan parkering för att absolut INTE träffa mina grannar och smyger en annan väg hem Just nu tror jag att alla ogillar mig dessutom. suck...
    Här med... suck. Fast jag har alltid varit sån, hatar att prata med grannar om jag inte måste. Den biten är skitjobbig nu när man bor i hus, vi har bra grannsämja på gatan men jag är nog rätt asocial jämfört med alla andra. Grannfrun bredvid har en kille som är jämngammal med min tös (tre år) och hon skulle nog vilja ses mer. Men jag tycker bara sånt är jobbigt så jag skickar alltid över min man när barnen ska leka. Känner att jag är bara tillgjord när vi ses ändå, typ sätter på clownansikte eller nåt.
  • Doldis
    Maia skrev 2010-05-07 21:06:16 följande:
    Fan vad det krånglar nu. Mina inlägg försvinner
    Jag är sååå glad att det redde ut sig med dig och din samo. Kramar på dig tuffing som står emot diagnosen!!
  • Maia
    Doldis skrev 2010-05-07 21:13:00 följande:
    Jag är sååå glad att det redde ut sig med dig och din samo. Kramar på dig tuffing som står emot diagnosen!!
    Hatar honom. vet inte vad han är ute efter. 
    Har nattångest och tänker inte sova inatt för när jag sover har jag inte kontroll
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2