Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Jaha, bara för att jag varit ledig och way-up så har jag lyckats fara runt på massa loppisar, köpt ett skåp, burit det till nya lägenheten, tapetserat i den, lunchat med en kompis, packat 15 flyttkartonger, stämt av arbetstid med jobben(har två extrajobb för att överleva ekonomiskt) och skrivit klart en rapport (jag pluggar på heltid).
När jag nämner det för någon så säger de som vanligt; men guuud va du är effektiv!! som att det är positivt och det värsta är ju att jag tänker; bäst att göra det nu, innan jag blir låg. ..men när jag gör så där så blir ju bara låglägena fan ännu värre. Åh suck! ibland är jag så fitt-trött på skiten och att jag valt att inte medicinera. Blä! Men jag vill inte. Ibland tänker jag, skit samma...jag får väl starta upp medicinerna då men oftast vill jag inte och försöker hålla mig till det. Jag är Bp2 om det är relevant, jo det är det väl kanske när man pratar medicin?!