Stealth skrev 2010-06-21 19:44:18 följande:
Jag är så jävla nere... fast det känns så banalt...
Grannarna går och klagar till styrelsen för att de tycker vår trädgård är ful, det finns tillomed en facebooksida om vårt område om vilka grannar de stör sig på och oss stör sig folk tydligen asmycket på, fast INGEN HAR SAGT NÅGOT!!!! Bara tjatat hos styrelsen. Vi har inte hunnit bygga upp det mögliga ruttna förrådet som vi var tvugna att riva, det är hemskkt och alla är sååå irriterade för det, och mina smultron i trädgården drar tydligen till sig möss?!?!?! Vafan, de bor nog hellre i SKOGEN 100 meter bort än i min jävla pissträdgård, vill fan flytta, hatar alla här, de sänkte allt må bra jag lyckats bygga upp, jag vill inte visa mig ute, jag skäms. Samtidigt så vill man typ ge igen, men jag vill ju inte skada andra ändå, så nu sitter jag med ångest och min stesolidburk
![Gråter Gråter](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-cry.gif)
fan ta dom, det går inte så jävla fort om man vart sjukskriven en massa och inte ens orkat duscha stundtals!
Förlåt... en massa skittext men nu fick jag ur mig det.
Det som gjort mig glad idag är:
Att mina katter möter mig och är glada vid bilen när jag kommer hem
Att sysey kommit tillbaks
Att den här tråden finns
Så nus ka jag läsa vad jag själv skrivit att jag blitt glad av, så det präntas in lite.
Men vaffan, är de inte kloka eller? Försök att skita i dem så mycket som möjligt. Som sagt, det finns alltid folk som gnäller bakom ens rygg. Tror du att det kommer att bli något mer av det eller "nöjer" de sig med FB(helsjukt) och gnäll till styrelsen?
susye skrev 2010-06-22 01:18:46 följande:
Verkar bli en natt utan sömn igen
Ångest, sorg, smärta, saknad
Så rädd att min sorg ska övergå till en bipolär djup depression
Får inte ske då mina andra barn behöver mig nu
Hur gör jag för att motverka det?
Jag vet att ni inga svar har.
Öser bara ur migm ina känslor
Ah, jag hoppas verkligen att du har ett hållbart socialt och professionellt nät kring dig så att du inte behöver ramla ned i något. Ösa känslor kan vara toppenbra!
Maia skrev 2010-06-22 05:47:05 följande:
Lade mig sent igår med förhoppning att få sova till åtminstone 06. Naturligtvis vakna jag 3, var upp en stund och lade mig sen igen och somnde om. Jodå, sonen vaknr 05, på sitt vackraste humör. :/
Jag har dessutom åkt på hans förkylning. Huvudvärk, ont i halsen och hostig.
Jag som hade planerat den här dagen så väl.
Förkylning på sommaren är helkasst, värre än på vintern. Hoppas verkligen du kan vila lite på dagen idag.