Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Jag är i en blandepisod.
Jag svänger flera ggr om dagen.
Kan vilja ta livet av mig om en timma.
Fan alltså jag ska till psykolog om en timme, undrar vad jag är på för humör då. Blandepisoder suger :( När jag mår bra tror jag att jag hittar på allt och att jag egentligen är frisk. Som nu alltså. Men tidigare skadade jag mig själv och nu förstår jag inte varför!!! Jag är nog frisk, det händer inte igen... Eller? :(
Jag har aldrig varit i en sån här episod.
Jag har varit hypoman i 1 månad...och nu blev jag såhär.
Just nu är jag lite överaktiv,funderar på om jag ska ut o måla lite.
Bäst o passa på...snart kanske man ligger i sängen apatisk och planerar sin död.
Man är ju faan dum i huvudet.
Jag är självdestruktiv....jag har medeciner som kan avsluta allt.
Jag har lagrat.
testar igen
Har jätteproblem med inloggning. :(
Jag är på så jä*la konstigt humör sen igår. Skit irriterad och det går till och med ut över sonen.. Vet inte vad det är med mig!? Trött hela tiden, även när jag blir hypoman och vet inte vart jag ska ta vägen. Vill inte ha det så här! Även om jag varit antingen hypo eller depp så har jag aldrig låtit det gå ut över sonen. Då mer sambon men det känns mer ok då han vet varför.
idag fick jag topimax utskrivet, så nu äter jag både concerta, fluoxetin, topimax, imovane och oxascand vid behov. men ska byta läkare... hon e helsnurrig. han blandade ihop allt jag sa osv... och skrev ut det jag sa. jag sa att jag ville ha topimax, hon ville testa lithium. å innan har hon inet ens velat "erkänna" att jag kan vara bipolär alls.. att det är bordeline bara. utan att ens lyssna på hur jag mått tidigare osv.