• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • Anonym (bipolär)

jag vet inte... han bara gapar om att jag lägger fram mina önskemål på fel sätt

• Anonym
    Anonym (bipolär) skrev 2010-04-28 20:44:57 följande:
    jag vet inte... han bara gapar om att jag lägger fram mina önskemål på fel sätt
    usch, sånt är inte skoj, han har säkert bara en kass dag(?)
  • Anonym (bipolär)
    Anonym skrev 2010-04-28 20:43:41 följande:
    *kramar om* ibland är det tyvärr så vad skäller han om? Skriv av dig här och andas så lugnar du nog ner dig lite iallafall!
    Jag har superklent självförtroende för att jag e sjuk också... och när jag väl försöker öppna mig så går det liksom i stöpet...
  • MariaKsk88

Vi finns här för dig och lyssnar! *kram*

• Maia

Lugnare nu. Är så trött så nu ska jag fördriva lite tid här tills det är ok tid att sova.

Börjar med att hälsa nya välkomna! Det har skrivits mycket i tråden så jag har inte riktigt koll på vem som skrivit vad. ;)
  • Umbrageous

suck, ångest och kan inte andas... kram till alla i tråden {#lang_emotions_flower}

• Maia
    MariaKsk88 skrev 2010-04-28 10:12:49 följande:
     sitter här med självmorstankar och håller på att göra planer.. :( jag vill inte... inte igen!! Om jag tar en överdos ringer de soc. Jag vill inte göra det. Men vad ska jag göra? Om jag åker till psykakuten eller ringer 112 och ber om hjälp kommer de bara ringa soc i alla fall... :( Jag måste låtsas som ingenting så de inte kontaktar soc för femtioelfte gången. Trots att soc inte tycker vi kan göra något bättre så lär det väl inte se bra ut med en TILL anmälan. Vad ska jag göra?? :(
    (Ninda), Grattis! Klart du ska leva länge. Precis som vi alla här kämpar för. Hoppas du haft en bra födelsedag. *kram*
    MariaKsk88,
    När jag gjorde mitt första..eller kanske det var andra, su-försöket förra året så blev soc inblandat. De var hem på besök (tydligen, minns inget) och tyckte tydligen att sonen trots allt hade det bra. Tror inte det har blivit fler anmälningar efter det trots att jag efteråt gjorde su-försök plus varit inlagd flera ggr. Vet inte hur det ligger till det där med hur det ser ut att ha fler anmälningar men ska du bli anmäld varje ggn du söker hjälp så låter det helt vridet tycker jag.
    Har du ingen kontakt på soc som du kan vända dig till för stöd och råd?
  • Maia
    Anonym skrev 2010-04-28 17:24:04 följande:
    jag vet inte, men idag mår jag bättre, igår var också en såndär dag som allt gick snett på nya jobbet men idag börjar jag landa, började ta medicinerna ordentligt igen. Tack för att du skrev ett svar på mitt inlägg det betyder massor, att få skrika ut det hemska som jag gjorde och jag vet ju inte om jag kraschade deras party, jag minns bara att jag dansade vilt... och sen inget mer på flera timmar orkar inte konfronteras med dumma grjjer idag. Mina syskon pratar inte med mig efter lördagen... min syrra är bipolär och har försökt ta livet av sig och legat inne länge, är detta tacken för att man ställde upp då, att de inte pratar med mig suuuuck. HATA sjukdommen!
    Vad tråkigt att dina syskon inte reagerar på dina rop på hjälp.
    Här är du dock välkommen att "ropa" så mycket du vill. ;) *kram*
  • MariaKsk88
    Maia skrev 2010-04-28 21:16:28 följande:
    Nej jag har ingen kontakt men jag kanske borde ringa dem och prata med dem och säga som det är. Bättre att det kommer från mig INNAN jag söker hjälp.
  • Maia
    Anonym (bipolär) skrev 2010-04-28 20:49:24 följande:
    Jag har superklent självförtroende för att jag e sjuk också... och när jag väl försöker öppna mig så går det liksom i stöpet...
    Sån är jag också. Försöker tänka ut i förväg ett ungefär vad jag vill få fram för budskap. När jag väl börjar så blir jag lätt förvirrad och i slutändan så blir det bara blaj och jag känner mig undervärdig, liten och ledsen då jag ff inte fått fram vad jag velat från början. Blir lätt nerpratad då jag blir så förvirrad och glömmer helt vad jag ville ha fram och varför. Kramar till dig!
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2