Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Tack alla för alla hållna tummar och en och annan tå. Nu kan man ju inte rå för att man bor i en kommun som inte har kompetent personal, suck!!!! Kom dit och bm som skulle göra kollen undrade varför jag ska göra en till när det bara var 7 dar sen. jag förklarade varför, sen sa jag oxå att hon ska göra mognadskoll, vilket hon påstår att det gör inte bm, utan läkare i denna kommun, och det finns inte en läkare där idag. Haha, börjar ju likosm skratta. Undrar ju VARFÖR min kära bm inte sagt detta till mig. Men fick förklarat för mig att hon inte var såå insatt ännu, hon är ny i denna kommun. Så besviken som man blir och såå otroligt arg, så naturligtvis gör hon en mognadskoll, men för att få en igångsättning krävs ju att en läkare gör detta. Iallefall, jag är öppen 3 1/2 med buktande hinna, med liite kvar av tappen. Så skulle hon varit en läkare skulle jag sättas igång direkt. Ville jag bli igångsatt imorrn, var jag alltså tvungen att gå på ytterligare en mognadskoll imorrn i staden jag ska föda i, sen beslut. Suck!!!! Jag bestämde mig ganska fort för att vänta till Måndag ändå. Har jag riktig tur nu kommer det igång av sig själv, fast jag tror ju inte det.... Hon gjorde iallefall en tillväxt och bebben vägde nu runt 4230g. Och stämmer det, är det ju underbart lite
. Haha, vilket låångt inlägg....Hon passade samtidigt på att reta allt där nere lite extra, så nu sitter man med oont....// Kram