telma64 skrev 2010-03-11 13:05:44 följande:
usch vad tråkigt med högt bt, jag som drömde i natt att du fick din pojke, så jag trodde redan du var på Fl och myste
Åhh, om din dröm kunde varit verklig:) Iallefall åkte jag inte i onödan. Kom dit och allt var ju bra, som jag ju redan visste. Iallefall gjorde läkaren en till tillväxtul, frågade inte alls om könet, för apparaten var ny och hon kunde inte den, men tyckte jag såg pungen själv nu när hon letade efter bra bild på navelsträngen

. Jag nämnde till henne att de sett pojke sist, men hon sa inget om kön nu, så blev lite nojjig, men nu var det ju inte det viktigaste....Iallefall väger redan bebis 4150 g

. Så läkaren vill inte vänta till bf dagen. Jag däremot vill vänta så länge som möjligt så jag blir mogen därnere. Tänker då på min PÅ, så vill inte att förl. ska dra ut på tiden....Jag skulle iallefall tänka på hur jag ville ha det. Imorrn ska jag ringa min bm och göra upp en plan med ytterligaren en tillväxtul. Vill jag vänta så har jag tid till igångsättning på bf dagen. Den 22/3 kl 09.00

. Får se hur det blir. Längtar ju såå efter bebis, men vill ju att allt ska vara moget. Svår nöt

//