Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Vi som försöker göra en pojke eller flicka del 5
Jag vet inte om jag vågar äta tranbärstablatter...tänk om de dödar alla mannens spermier så det inte blir nåt barn överhuvudtaget??
Måste fråga er en annan grej tjejer, jag fick mens i lördags och idag är den typ slut... När borde man börja sexa isåfall???? Hur nära mensen kan man ha ÄL? Någon som vet? är supertacksam för svar.
Grattis till er som fått veta vad ni har i magen!! Underbart! Själv har jag äl om två veckor (enligt FL:s kalender..), blir första riktiga försöket efter spiraluttagningen för oss. Wihiii!
Tack skrållan man vill ju köpa flicka saker nu och börja boa
har redan börjat handla o boa mig ;D
påvägmotsyskon
Speglar under sängen hade vi när 3:e flickan kom dom låg där för att vi inte hunnit få upp dem.
Vet faktiskt inte hur det fungerar riktigt med ph-stickorna har för mig att de ska gå att köpa dem på apoteket och tror att det är tjejer som gillar surt. Och det finns ju speciell mat som man själv kan reglera ph i underlivet med. Läste även om att man kunde skölja underlivet med vinäger eller var det ätticka utspädd. Haha känner mig helt sjuk i huvudet när jag låg där med bakpulver blandningen i sängen och tänkte va fan håller jag på med.
Men gå in och läs på ingender.com om ph stickor och vad som gäller eller sök på nätet nnån stans måste det stå.
Ja vi håller tummar för pojke men som sagt det kvittar. Har ni tänkt försöka på¨nytt igen så småningom??
Jag hade en träslev med ett rosa sidenband knytet runt.. Vad gör man inte
Miffi: Jag kommer att göra könsul trots att de sa flicka på rul. Men det är ingenting som jag tycker att alla bör göra. Jag tror att man kan lita på vad de säger. Min man bara skrattar åt mitt kontrollbehov. Vid förra barnet gjorde jag 4 ul för att jag var så orolig för missfall.
Jag tycker att graviditeten är himla jobbig och vill ha ul:et som ett delmål/belöning. Jag har så svårt att förstå att vi ska få ett till barn efter tre missfall. Och speciellt svårt att förstå att det är en tjej. Vill höra dem säga det igen...= )
Det kostar bara 320 kr på Sibyllekliniken i Stockholm. Ser fram emot det och att få se barnet igen och höra att det fortfarande har ben, armar, fingrar osv...