Vi som läser på Liber Hermods del 5
Har inte skrivit i tråden på ett tag. Är så jääääkla stressad inför betygskompletteringen. Allt måste vara klart 1:a november och känner att jag har lite för mkt för att kunna känna mig lugn. Måste ju bara se till att bli klar, finns inga alternativ men stressar ihjäl mig eftersom detta är nog den viktigaste deadlinen i mitt liv!!! De kommande 7 veckorna kommer alltså vara ett rent helvete, hoppas jag överlever!!!!
Hur går det för er andra? Nån annan som ska söka in till högskolan VT-11 och stressar som mig?
Toza: Hur gick det med företagseknomin och det där extra arbetet som man skulle skicka in?
Lislis: Börjar du närma dig slutet på matte d??
Jag läser ju även en matte c kurs på komvux och hade mitt första matte prov nån vecka sen. Va bara 2,5 p från mvg!!! Läraren sa att han kommer sätta mvg på kursen om jag fortsätter så. Håll tummarna för mig, om jag lyckas få det betyget ska jag fan fira med en fest hahaha har bara fått vg i de andra matte kurserna!
Nån som läst svenska c på hermods? Tycker att uppdragen är alldeles för krävande för att den ska vara en 50 p kurs. Kommer ha lagt ner kanske 200 timmar på skitkursen när jag blir klar. Har fan lust att klaga, men vart vänder man sig? skolverket??
Du är ju hel grym att du pallar asså ! Helt otroligt ! Jag håller tummarna för dig i Matte C .. Jag drar mig för matte A bara , hua!
Skulle behöva din hjälp Sista uppdraget på inköp o varuhantering och jag har fastnat , det är säkert skit simpelt men ibland hakar man upp sig bara ..
Försäljningspriset för en vara är 240 kr inkl moms. Momssats 25 %. Butiken tillämpar marginalen 30 %. Vad är varukostnaden?
Allt blir ju bakvänt här så jag fastna ... Kan du förklara hur jag ska räkna ? Så jag kan skicka in det här uppdraget .. Försökt i flera dagar nu men det lossnar inte =/ Har gjort en uträkning men är osäker på den ... Vore super schyst !
Efter denna kurs är klar så ska jag läsa Eng A , Franska steg 1 & 2 ... Spännande . Hur funkar det när man läser språk ? Hur kan uppdragen o muntliga se ut ? Någon som vet ?