Inlägg från: ToZa |Visa alla inlägg
  • ToZa

Vi som läser på Liber Hermods del 5

summertime123 skrev 2010-02-22 10:02:36 följande:
    ToZa: Jag började läsa ht -08, läste deltid den terminen och fr.om. vt-09 har jag läst heltid. måste klämma in 150p extra utöver det som räknas som heltid för att jag ska bli klar i oct, vill ha allt helt klart i god tid innan betygen ska skickas in med ansökan till högskolan. Tror att det är 1:a nov som allt ska vara klart. Så jag måste TYVÄRR jobba i tre månader innan allvaret sätter igång Kurserna brukar inte dyka upp förrän samma dag hos mig iaf, ofta får jag jaga dem och då kommer de in senare. Beror väl på vilken kommun man tillhör, här verkar de väldigt sega iaf! är det bransch- och produktkunskap du ville se lr? kan maila dig studieguider o sånt om du vill?
    Ah ok ..Så du kommer läsa dubbel när du klämmer in 150poängen då? Ta nå relativt lätta kurser så slipper det bli lika tufft . Surt det måste kännas att jobba i 3 mån bara , eller ja inte surt för dig kanske men du förstår. Vad ska du jobba med då? Vet du det än? Tänkte m du kanske känner någon?  Jaha ok , sist jag pluggade kom alla kurser jag sökt upp så kurser som jag inte skulle läsa på 10v fanns där , det var därför jag undra. Men kommer det upp en kurs i taget då eller lägger dom in dom man sök till ? Ja , det vore jätte snällt om du ville göra det Jag har fixat boken så jag får den ikväll och tänka börja lite smått för jag är så uttråkad. =)
  • ToZa

Jag är så taggad inför att börja plugga så jag läste nästan hela Branch & produktkunskapsboken igår Det ser ut att vara en väldigt lätt kurs ..

Har en sjukling här hemma så hinner inte skriva så mycket men skriver mailen här . [email protected]  

• ToZa

17 06 07: Jag har läst människan socialt o kulturellt . Jag tyckte den var lätt men jag tyckte det var jätte intressant för man fick en helt annan syn på olika kulturer. Det är så lätt att ha fördomar mot hur andra har det i sina kulturer men man fick sig en tankeställare :) IAllafall jag =)

• ToZa
    summertime123 skrev 2010-03-05 10:37:48 följande:
    alltså det är är ju heeeelt galet!!!! Jag lyckades få MVG i naturkunskap!!!!!!!!!!!!!!!! trots att jag bara fått VG på uppdragen. Jag som vca orolig över att få IG i början HAHAHAHA SHIT VAD GLAD JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wow ! Grattis ! Fan vad kul !!
  • ToZa

Hej .

Idag börjar jag plugga igen . Första ämnet är Branch och produktkunskap . :) Tänkte höra när era kurser brukar komma in för min har fortfarande inte kommit in så jag kan se den under mina kurser . Brukar dom komma in någon speciell tid elr ?

• ToZa
    summertime123 skrev 2010-03-22 08:57:34 följande:
    hej! du får nog kontakta hermods, de glömmer alltid lägga in mina. Mina kurser dök upp förra veckan o det va första ggn som det hänt haha så ring och tjata!! lycka till m kursen Jag fick MVG i den förra veckan
    Åh grattis!! Vad kul ! Jag har gått igenom hela boken och allt verkar lätt och fastnar förutom historien om handeln. Jag o historia klickar inte och jag tror jag lätt fastnar för jag tror jag måste kunna mer än jag behöver. Så där är jag fast . Inget vill gå in Får kontakta dom då
  • ToZa

Inget svar . Gick signaler jätte länge =/ Skickade iväg ett mail ..Vet dock inte hur ofta den kollas. Typiskt ! haha..Har läst 3 kurser där o dom har aldrig strulat tills nu . =/

• ToZa

Inlägg nr 3 på raken Men måste bara få ur mig hur jäkla besviken jag är på dom . Har ringt hela dagen och inget svar , har mailat men inget svar och fortfarande ingen kurs . Jag har liksom inte all tid i världen att plugga heller eftersom min dotter fortfarande är hemma och hon är en väldigt bestämd dam för tillfället .. Så typiskt att det ska strula , tack o lov så fick jag ju studieguiderna av 17 06 07 ..TACK! :) Puh!! Brukar dom vara såhär svåra att nå ?

• ToZa

Haha kan tänka mig att det ska bli skönt för dig att slippa dom .. Jag ringer o ringer men dom svarar inte . Jag hade fått tillbaka mailet som jag skickade igår också . Ska jaga dom idag . Såhär kan dom ju inte hålla på , speciellt när dom inte ens svarar på telefon .

Jag avskyr dom muntliga , visste inte ens att det fanns skriftliga? Jag uttrycker mig mkt bättre i skrift . Vad finns det för skolor som har skriftligt? {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som läser på Liber Hermods del 5