summertime123 skrev 2010-04-20 11:58:59 följande:
Fick du uppdraget rättat till slut? Den du väntat på i en vecka? Jag har precis läst PA, har bara muntliga kvar. Det va en av de roligaste kurserna jag läst men d e bara för att jag tycker d e intressant Ska ju jobba med det sen när jag blir stor Jag har tusen kurser på gång känns d som haha.. har muntliga i PA snart, sista uppdraget ska jag skicka in idag i inköp & varuhantering, affärskommunikation eng håller jag på m andra uppdraget, eng c håller jag på m 1:a uppdraget o har börjat lite smått m matte b... men jag ligger galet bra till i studieplanen iaf. Har 6 v kvar enligt dem att göra 2 uppdrag i en 50 p kurs. resten av kursena ska inte vara klara förrän i höst men jag måste bli klar tidigare! Jag har slitit som ett djur senaste veckorna haha därför är jag inte här inne o skriver så mkt!
Mina uppdrag är ännu inte rättade .. =/ Va kul att du gillade PA .. Hoppas jag också gillar den! Va duktig du är som gör så mkt på en gång , wow ! Jag ska läsa Inköp och varuhantering också , vad tyckte du om den kursen då? Affärskommunikation i Engelska har jag funderat på att läsa , har inte bestämt mig ännu :)
Jag ska skicka in mitt sista uppdrag i Näthandel idag , egentligen igår men jag mådde inte bra alls igår kväll och slocknade kl 21 så det får bli i dag. =)