Loris - Vår äldsta hade struligt med magen. Aldrig jätteilla, men mycket gaser och lite oroligt sådär på kvällarna. Jag tyckte massage funkade ganska bra. Starka kryddor, baljväxter och socker fick jag låta bli också, det blev han påverkad av. Det gick över när han var kring 3 månader har jag för mig, det var nog sk omogna tarmar.
Idag har jag hittat amningsbh som passar. Så himla skönt. Billig var den också. Jag har sjukt svårt att hitta vanliga bh:ar och utbudet av sånt som funkar att amma i är ju inte direkt större. Nu har jag iaf en vettig bh. Jag har kvar mina gamla också, men några är för stora runt om bröstkorgen (funkar väl iofs att sy inte lite) och en passar rätt ok men den är så jäkla sliten att den känns hemsk att ha på sig *skrattar*
Bindor har jag också införskaffat. Är det någon som vet vilket Apotek som säljer Natracare? Jag vet att jag har sett någonstans, men jag kommer inte ihåg vilket. varken det i MVG eller Up2 var det iaf, kan det ha varit på sjukhuset? Nu köpte jag dem hos Merete, men hon hade slut på nattbindor och förlossningsbindorna är lite dyrare. IcaMaxi hade dem förut också, men de verkar inte ha kvar dem.