Jag har dålig koll på fikaställen, men gärna någonstans där de har/kan fixa veganmat. Vet inte hur det är på Station? Scmäck tror jag brukar ha. Och Rost, men det är ju ganska värdelöst när man är många, och barnvagnar ryms ju def inte...
Oj vad mycket bättre vi har det här hemma nu! De senaste dagarna har Helge varit jätteglad. Jag slutade ju med mjölk för ganska länge sedan men det har inte gett så stor förändring. Sen hade han ju sin hemska skrikhelg och det enda jag åt mycket av den helgen som jag inte ätit tidigare var sojaprodukter så det slutade jag med efter det. Sen blev han prickig och då slutade jag med ägg och efter tre äggfria dagar sov han sin första natt utan pruttmaraton framåt småtimmarna så jag tror jag kan vara något på spåret. Han har varit nöjd i princip all vaken tid också, bara övertröttsskrik.
I fredags åt jag soja och på natten vaknade han och var ledsen och började bajsa jättegrönt så jag tror def han är känslig mot det. Han är fortfarande lite prickig dock, men jag tycker det blivit bättre. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver utesluta något mer. Vete och havre blir det väl isåfall, det skulle vara jobbigt att vara utan.
Jag ska ringa bvc imorgon tänkte jag och höra om man kan få göra pricktest på honom. De är ju inte så tillförlitliga har jag förstått men ger de utslag slipper jag ju hålla på att mixtra med kosten.