Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Oj, grattis Moyo! Hoppas allt fortsätter att gå bra.
Jag är i vecka 37 nu (hur gick det till?!) och är i stort sett redo att ta emot bebisen. MEN, vi ska ju flytta först. Flyttlasset går 6 dagar innan BF och jag hoppas verkligen att han inte tänker titta ut just den dagen. Det vore ju himla typiskt.
För någon vecka sedan fick huden på min mage nog och delade in sig i en massa rödlila bristningar . Jättesnyggt... fast utseendet är inte det som stör mig mest - det värsta är att det kliar så mycket emellanåt! Tycker inte det blir bättre av att smörja med någon kräm heller. Det verkar bara vara att vänta ut kliandet.
Den senaste tiden har jag fått en del molande i magen också, men det välkomnar jag bara för det känns som en liten uppvärmning inför förlossningen.
Idag var vi på NTF och hämtade ut babyskyddet. Skönt att ha det gjort! BB-väskan är nästan helt färdigpackad också. Ifall det skulle få för sig att dra igång lite tidigare så är jag ganska förberedd i alla fall.
Min sambos syster kom förresten hit med en papperskasse fylld med bebiskläder i storlek 50-62, så nu har vi kanske mer småkläder än vi hinner använda