Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Moyo skrev 2010-05-10 18:03:49 följande:
Du blir säkert fins i dina nyinköpta plagg. När man är gravid är man ju också ursäktad om man inte kommer i vackraste balstrassen. Det kan helt enkelt inte bli fel =)LindaMattias:Vi travade runt stan från tio till tre och jag kom hem med en tunika (svart med beige mönster i ringningen och nertill), en ljungfärgad kort tunika och en grågrön kofta med tre knappar upptill (så magen får fritt spelrum). Allt hittade vi på Kappahl och de har inte ens gravidavdelning. Nu får maken hjälpa mig med beslutet vilken kombination jag ska välja: svart tunika och grågrön kofta eller ljungrosa tunika och en svart kofta. Svarta byxor blir det till, de enda "snygga" gravidbyxorna jag äger. Jag hade tänkt mig en tunika med halv eller trekvartsärm och nu med sommaren i antågande så är det mest bara linnen i affärerna. P.op hade ingenting "snyggt" utan mer basic-plagg och någon skjorta som inte fanns i storlek. Lindex hade byggkaos så där var vi glada att vi ens hittade ut igen, Lilla mirakel hade också mest basic-plagg, H&M hittade jag ingenting att prova på ens. Nä, nåt av de två alternativen får duga, jag kan då säga att jag gjorde mitt bästa.
Tycker det där onda låter som ligament-ont. Det kan verkligen hugga till rejält, men är du orolig eller det kommer igen så tycker jag att du ska kolla med BM för säkerhets skull.
Tycker det där onda låter som ligament-ont. Det kan verkligen hugga till rejält, men är du orolig eller det kommer igen så tycker jag att du ska kolla med BM för säkerhets skull.
Ja, jag tror att det var ligament-ont. Idag känner jag inget. Bara lite spänt i nedre delen av magen.