Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Grattis till bebisen Knyttet och K. Det var ju skönt att du hann innanför dörrarna innan han såg dagen ljus =)
Intressant med matningen Lisabettan. Så man kan alltså mata dem för ofta också. Våra barn verkar hungriga oftare än var tredje timme. Söker med munnen och de blir som inte lugna förrän de får bröstet. Var det så för er lilla kille också eller? De skriker ju så hjärtskärande.
Fika hade varit trevligt, men min mamma är här på besök. Men i och för sig så skulle ju hon kunna komma med. Ja, vi får se vad vi tar oss för där på onsdag runt lunchtid. Min man ska jobba nästa vecka då min mamma är här. Då får jag ju uppassning av mamma, och Mattias kan spara några pappadagar.
Dagarna går så fort och man hinner nästan ingenting. Jag har verkligen insett att jag inte kommer att stå med maten klar när min man kommer hem från jobbet och ha det någorlunda bortstädat, vilket jag på något sätt trodde att jag skulle kunna. Vi hinner nästan ingenting nu när vi är två. Jag måste nog sänka kraven på mig själv. =)
Ikväll blir det pizza. Ska bli gott. Jäklar vilet ät-tempo jag fått. Kastar i mig maten. Inte bra, men det gälle rju att passa på medan båda barnen är nöjda.
Ha en skön helg alla höggravida och alla mammor! Kram