Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Vi äter oftast rester eller gröt till lunch. Båda barnen jublar när de får havregrynsgröt, så himla lyxigt *skrattar*
Annars brukar det bli typ omelett, pannkakor, pasta (om vi har sås i frysen). Nu äter de på dagis de flesta dagarna och där får de så bra mat så det känns som att det är ok att slarva lite hemma. Men det beror lite på vad vi har planerat till middag också. Båda barnen är tyvärr ganska petiga med maten (egentligen är det väl stora A som varit det, men lilla A har lärt sig...) så äter vi något till middag som jag vet att de inte kommer äta mycket av ser jag till att de får i sig något ordentligt till lunch. Soppor brukar gå hem hos båda och det är ju lätt och snabbt att svänga ihop också.
För mig passar det också bäst att träffas på dagtid, jag är så trött på kvällarna och det känns oftast ganska tungt att ta sig iväg då. Jag träffas gärna och äter lunch nästa vecka. Jag har inget körkort, så jag har tyvärr svårt att ta mig ut till Holmsund, annars hade det varit trevligt.
Klaveret - Barnens hus. Nu är jag visserligen ingen storkund, men jag har alltid blivit trevligt bemött där. Min svärmor var däremot inte nöjd med servicen när hon var och köpte bilbarnstolen de gav stora A i födelsedagspresent. Men jag håller med om att den är lite rörig och inte ger något jättetrevligt intryck. Jag gillar nog också Babyproffsen bättre trots att jag inte handlat där heller speciellt ofta.