MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Heoo: tack
Darling Pink: oj 18 år det e lång tid det Härligt, snart dax att börja planera för bröllop för er då
Heoo: vad skönt att hon fått komma hem nu
Sötboll: grattis till förlovning
Här kräks det för fullt. Än så länge har jag klarat mig, men det är väl bara en tidsfråga kan jag tänka. Spritar som en galning dock och påminner L hela tiden. Jag är inte rädd för magsjuka, men vill inte ha det en gång till som gravid, dessutom inte så här nära inpå. V.39 nu, v.40 på tisdag så det är när som helst nu.
Ja men visst är det skönt att vi fått komma hem. Saga är alldeles lyrisk över hemma...
DP: hahah, vildeville lever loppan. Han har just lärt sig att vända sig så nu gör han inget annat. Så nu är lugnet slut forever... hihi
Hur mår magen???
Julia sov till klockan 9 idag..skönt. Vaknade 7 först men då gick jag in till henne och sa att det var väldigt tidigt och att det nu börjar bli ljust tidigt så hon måste sova lite till..och det gjorde hon. Har både persienner, mörkläggningsgardin+vanliga mörka gardiner och skog på andra sidan, men ändå tränger ljuset emellan. Hon har alltid sovit till 8-9 men sedan det började bli lite ljusare på morgonen vaknar hon 6-7. Men ska prova nu om det går att övertala henne att sova lite till.
Darling Pink, ja, nu är väl sån ålder då de ska göra tvärtemot, Julia lyssnar inte heller och om hon är trött blir allting mycket svårare då är det alltid tvärtemot som gäller. Pottränar ni nu? I så fall har jag ett tips som gjorde vår potträning väldigt snabb-2 veckor sen var det helt över. Om ni har en kompis som också pottränar nu låt barnen gå nakna och leka med pottan. Julia och hennes kompis bråkade om vem som skulle sitta och kissa/bajsa och det tror jag hjälpte en del.
3busfrön en sak som jag testat på mig själv, men inte på Julia, då hon inte haft förstoppning är att fylla katrinplommon med skållad mandel, en mandel i varje katrinplommon och blanda med gräddfil och socker..mumms..och det funkar jättebra.
sötboll grattis till förlovningen!
Heoo: oj,har helt missat att lilla Saga blivit opererad.... Så skönt att hon är pigg nu och att op gått bra osv,måste varit en tuff resa för er alla... :)
Mumia: här kör vi oxå mest med päron när magen strejkar... Även mkt dryck, katrinplommonpuré (som han konstigt nog gillar, men är nog mest för att lillsyrran får det...),röra på sig mkt och lite gympa på golvet med benböj ;)
Blää J somnade vid 19:30 och vaknade nu igen så nu lär hon väl vara vaken hela kvällen.