MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Johanna har inte ens några blöjor på dagis längre. De kissar innan de går ut och när de kommer in igen. Vet inte om de kissar när de ätit eller ej men sedan kissar de när de vaknar.
2 dagar i rad har J bajsat på pottan så nu håller jag tummarna för att hon har börjat få kläm på den biten med. Men det är bråttom när det är dags. Är hon kissnödig kan hon hålla sig en bra stund sist var det nog 15 min.
ANg. napp så har Kira inte haft någon sen i somras. ÄR så skönt att slippa, hon tog till med alla olika saker bara för att få den så vi tog bort den när vi var på semester. Hon var ledsen ett tag men vi hade bestämt att skicka hennes nappar till tomten och då skulle hon få välja vad hon ville ha i julklapp. Då valde hon en rosa cykel... Så det fick hon av tomten och var jätteglad för den!
Blöja har KIra inte haft på dagis sen i höstas. Hon sover ju inte där längre och om hon skulle göra det så behöver hon ingen har vi sagt. SÅ nu kan de inte sätta på henne nån av bekvämlighetsskä'l iaf..
I två dagar nu har V sett väldigt fin ut så idag fick han medvetet lite ost av mig. Ska se om han får något utslag på det. Har ju slutat med soyan nu också.