MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Åh vindruvor älskar hon!!! Det får det bli till att börja med. Så länge jag kan hålla mig från läkemedel är jag glad, men tackar för tipset om Importal. Vet du nå hur man kan blanda det? Tror nämligen inte et funkar att ställa fram ett glas och be henne snällt "nu måste du dricka upp det här"
I yoghurt kanske?
Skummade tillbaka i tråden en bit... nån som vet hur det går för Saga?
Kavat och Mumia: tack, tyckte det var dags på 9 årsdagen
Har också haft problem med Pontus mage några gånger då den varit väldigt trög. Frågade på Apoteket och de kunde inte rekommendera något till honom pga hans ålder. Hon sa att jag skulle rådfråga med bvc....och försöka få i honom mycket vätska och ev. katrinplommon. Hoppas det ordnar sig med hennes magge.
Hej!
Hej och välkommen tanucik!
Grattis till fölovningen sötboll!
Jo Mumia precis som 3bus skrev, vi fick åka hemhem idag. Underbart härligt att ha alla fyra ungarna hemma samtidigt, kunna sova i sin egen SKÖNA säng och framförallt slippa bli väckt hela tiden. Visserligen blir det typ 2mån till innan hon får gå på dagis och 'är återställd och LAH kommer för att ge antibiotika intravenöst i en vecka till. Men ujuj vilken skillnad det är. Hon låter nästan helt ren på andningen och har energi som jag vet inte vad. Tur att man gjorde operationen säger jag vilket jag tror att doktorerna också håller med om nu. Hahaha screw them, jag hade rätt!!!!!!
Så nu är det bara att försöka fixa till så att hon inte blir så påverkad av all jävla pollen ute.
Kraaaaam! och glad påsk!
Heo - skönt att ni är hemma - äntligen