MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Fick fortsätta en vecka till på mitt heltidsvik i alla fall, eventuellt längre om det inte finns övertaliga på andra ställen i kommunen. Blir en ganska bra lön för april också då ser det ut som, kan behövas...
Leya sover ju alltid i sin säng, kan bli spring någon gång ibland (från vår sida för Leya går aldrig ur sin säng utan ropar på oss istället). Nu har hon sovit bra i ett par veckor. Sover bättre då vi kortat ner sovningen på dagen, idag skulle hon inte få sova alls men hade somnat en kvart ändå.
Malin F, lycka till med IVF, kan ju lösa sig av sig själv också när man väl riktat in sig på att få hjälp Håller tummarna för er.
V sover i egen säng, men jag brukar ta honom till toaletten på natten. Fast då är han i princip fullt sovande så det är inga problem att lägga ner honom efter det igen. Får han mardröm och vill är han välkommen över i vår säng.
Han och äldsta har även börjat dela säng lite ibland. Inatt sov han tydligen i Es säng (jag var inte hemma).
Malin F: lycka till, till hösten.
Linnea sover alltid och har alltid sovit i sin egen säng. Hon ropar ibland på natten om hon tappat bort nappen eller kaninen. Sen så vill hon gärna komma in till oss och mysa på morgonen när hon vaknat om vi är lediga. På senare tid har hon börjat vakna 6.30-7 tiden så det är ju skönt att få mysa lite innan man måste upp.
Malin F, lycka till hoppas att det går bra för er!