MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Malin: Var det halsmandlar o näspolyper hon opererat? Har ett svagt minne av det. Pontus gjorde den operationen i höstas, är glad att vi gjorde den. De är snart återställda igen
3bus: nej normalt socker.
Malin: stackars tjej! Jobbigt med blåsor mycket smärtstillande framöver för henne. Men Pontus tror jag bara tog det i några dagar, sedan verkade det inte som att han hade ont längre. Var hemma från dagis i ca 2 v tror jag.
C ska vara hemma två veckor hon med. Vad var Pontus symptom, blev det bättre efter op?
Sötboll...glömde skriva att det var till dig men det kanske ni förstod
Ser att ni pratat nappar..ebba slutade.. men höll 5dar.. sen blev hon sjuk.
Men sen gav hon alla nappar i ett paket till påskharen på dagis och inte frågat direkt efter dom sen.
Har ni tips på hårdmage?
Malin: Pontus snarkade mycket sedan han var väldigt liten och vi tyckte att han ev. hade andningsuppehåll ibland. Nu sover han tyst och har lugnare andning, jättehärligt Han fick inte det med en gång, tog 1-2 v efter operationen tror jag innan vi märkte det, antar att det var svullet av operationen innan dess. Har C också haft sådana problem?