MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
DP - jösses! Krya på sig Leya! Varför feber? Infektion?
tanucik - Oj borta en hel månad! Jag och guben funderar på att lämna Jolina till mormor o morfar över valborgshelgen och jag är osäker om jag klarar fredag till söndag, ev. måste jag hämta redan på lördagen
Ikväll fick min lillskrutta fnatt! När vi gick upp för att göra kvällstvätt och borsta tänderna ropa hon glatt "Jag vill sova i min säng, jag är ju stor tjej nu" "Menar du att du vill sova här inne i ditt rum, i din säng" "JAA" "Då måste vi ju bädda i sängkläder" "JAA jag vill vika in"
Väl nere igen för att göra lite välling gick hon runt o predikade att hon behövde minsann ingen napp..för hon var ju en stor tjej nu
Väl uppe för sovning började väl några lindriga protester för nu ville hon minsann inte sova i sin säng längre men hon följde med efter lite övertalning. Kröp ner och lyssnade på saga, sen ville hon upp. Jag kröp ner och lyckades med förvånansvärt lindrig övertalning få henne att lägga sig igen och hon somnade I SIN SÄNG UTAN NAPP
Får se hur länge det vara bara
Malin: Ja ni märker säkerligen resultat inom kort! Det värsta är över nu, skönt. Det värsta var att sitta på uppvaket tyckte jag. Usch vad han rosslade, var ledsen och arg och mådde riktigt dåligt. Kräktes sedan blod. Men därefter blev han snart pigg, jätteskönt! Lycka till