Inlägg från: Lilla fröet |Visa alla inlägg
  • Lilla fröet

Carlanderskatöserna del 19

Vädur 78 skrev 2010-10-20 16:23:56 följande:
    Lilla fröet: grattis till äggen och det är säkert 2 guldägg
    tack, det hoppas jag oxå..vill bara att det ska bli fredag o ingen har ringt..
    Mamma till världens finaste tjej (vill du kolla hos mig så säg till
  • Lilla fröet
    Vädur 78 skrev 2010-10-20 16:33:48 följande:
    Förstår det, ska de höra av sig i morgon hur det går med befruktning?? Vem hade du på ÄP?
    ja, dom ska höra av sig om det inte blir nåt..önskade att dom kunde ringa oavsett, försöker att inteha för höga förhoppningar!! Jag hade en annan tjej som va från malmö eller nåt sånt, för margareta va bortrest...
  • Lilla fröet

så nyfiken på hur det gick för släggan...men hon kanske hade en bit hem!!

• Lilla fröet
    FruNaftra skrev 2010-10-20 18:20:01 följande:
    Lilla fröet, jag förstår dig men förhoppningsvis är äggen av superkvalitet och leder till världens finaste bebis!

det hoppas jag oxå, lycka till i mon
  • Lilla fröet
    didda skrev 2010-10-20 18:40:59 följande:
    Lilla fröet: jag har för mig att jag har läst att man betalar halva priset om det inte går till ET men jag vet inte säkert.
    ok, jag har ju redan betalt, men om detta ingår går vägen så får apoteket eller läkemedelsbolaget betala oss nånting pga ick fungerande penna o ampull...
  • Lilla fröet

inte går vägen ska det stå

• Lilla fröet
    Släggan skrev 2010-10-20 21:04:35 följande:
    förresten, vad har hänt med mackorna på CA, vad torra de va idag....
    haha..min macka va jättegod fick ju en liten skorpa oxå!!
    va härligt att det gick bra då, blir det återföring för er på fredag då?
  • Lilla fröet

hej på er!
    Jag gick som på nålar igår o väntade på att dom INTE skulle ringa, o givetvis ringde det ju mer än nånsin, hjärtat for ju upp i halsgropen. Ingen ringde o nu på morgonen började jag fundera på..skulle dom ringa Om jag skulle komma..eller hur va det? Snurrig allan..

Men jag fick iaf komma in o sätta tillbaka en liten rackare utav 22 ägg blev ett befruktat o bra, så nu e det bara att hoppas!!

Jag hade oxå Susanne, hon tillhör tydligen ett annat sjukhus, fick för mig att hon va från typ Malmö eller nåt sånt, men tyckte mycket om henne iaf! Shit hur ska man nu få tiden att gå då..

• Lilla fröet
    FruNaftra skrev 2010-10-21 17:26:45 följande:
    Jag vet att jag sa att jag inte skulle hänga här så mycket längre men kunde inte hålla mig utan måste bara få berätta att FET gick bra. Första upptiningsförsöket lyckades. Jag fick Susanne (tror jag hon hette) som läkare och hon var jätteduktig verkligen. Jag blev lite förvånad först när hon kom och presenterade sig för jag trodde det bara fanns 3 läkare på CA. Men tydligen fanns det 1 till   Någon annan som träffat henne?

Kryddan, jättebra att du ska gå och prata med någon.

Släggan, stort grattis!!    Skönt att ÄP är avklarad.
    grattis
  • Lilla fröet

oj...inte 22 ägg utan 2..haha, det hade ju vart nåt! Dom lovade dessutom att om det inte blev nåt nu så skulle vi få nån ersättning!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19