Carlanderskatöserna del 19
Fylgja skrev 2010-10-27 20:35:58 följande:
Fru Naftra: Åh så roligt! Det verkar ju väldigt lovande - hoppas på tydligare och tydligare streck!AnnikaMa: Beklagar verkligen! Hoppas det lyckas för er på egen hand. Har också tänkt att prova akupunktur men inte fått tummen ur ännu. Har börjat peta i mig bidrottningsgelé, det sägs kunna vara bra... Vad vet jag, känner att jag prövar nästan vad som helst just nu. Kanske drar gränsen vid malda fladdermössvingar eller nåt

Mom70: Om du fick tillbaka en blastis kan du nog testa dag 6, det verkar vara rätt många som fått plus redan då. Men som sagt, chanserna att det är rättvisande ökar ju med tiden - vill man inte bli onödigt ledsen över ett minus som kanske blir ett plus så är det bättre att vänta. Det är nog en smaksak.
Skrippo: Klart det måste kännas jobbigt att vara tillbaka på jobbet när förutsättningarna förändras, särskilt när man känner sig skör och kanske inte fixar andras medlidande - även om man uppskattar medkänslan..svårt det där.
Mötet gick ok men jag var helt slut efteråt och för uppvarvad för att kunna vila. Så istället för ett nyttigt träningspass blev det platt pannkaka framför gamla inspelade avsnitt av top model - fattar inte varför jag ser på det egentligen, men det är väl för den totala verklighetsflyktens skull antar jag..