Inlägg från: Lilla fröet |Visa alla inlägg
  • Lilla fröet

Carlanderskatöserna del 19

Släggan skrev 2010-11-02 21:53:54 följande:
    Neej fy va tråkigt och vad ledsen jag blir nu. Pimma, mom70 lider med er.......vet hur mycket kraft och energi det tar att komma igen. Kloka ord e svåra att ta in när man e ledsen MEN det är faktiskt så att "uppförsbackar GER starka ben" När ni skrikigt och gråtit klart så kommer ni vara starkare än innan. kram till er.

lillafrö: detta med att testa....man blir ju knäpp. Kan man aldrig få slappna av och bara njuta lite. Men än finns väl hopp? kanske skiftar testet sista dagarna??

Är själv livrädd varje gång jag går på toa känns som mensen är i framtågande......
    ja, man blir knäpp, det finns säkert hopp, men jag bara känner att det inte går bra..kanske låter knäppt, men det känns som att den lilla värken jag har kvar är att mensen e på intågande, närsom!! I mon ska jag jobba hela dan så vi får se vad som händer.. Hur mår du ? Du har väl oxå td på fredag?
    Mamma till världens finaste tjej (vill du kolla hos mig så säg till
  • Lilla fröet

måste bara fråga..enl utråknar här på fm, så skulle jag va i v3+6, om man räknar äp som äl..när jag testat gravid förut så har jag vart i v5-6..tänk om det kunde va så att det e på tok för tidigt..ush vad jag spelar upp mig själv, men man griper ju efter alla halmstrån

• Lilla fröet

cotton..lycka till i mon

• Lilla fröet
    cotton skrev 2010-11-04 08:40:28 följande:
    Tack alla goa tjejer! Idag klockan tolv ska jag vara hos Torbjörn så förmiddagen blir en lång väntan bara... suck. Har ju självklart läst om folk som fått utslag på ÄLstickan men ändå inte fått ägglossning och om FET som går fel och så vidare. Att man aldrig lär sig...

Släggan, om detta är ert sista försök, finns det ju inga alternativ, du MÅSTE ju få ett plus! Så är det bara.

34an, då kommer vi nog att få TD ungefär samtidigt om jag får igenom detta FET. TD vid blastisar är 11 dagar efter återförandet, så min TD torde bli den 18:e. Dagen före en stor konferens med övernattning med jobbet...

Sydney, jag hoppas att din mens kan samarbeta lite och komma, typ idag? Kör du med stimuleringen samma dag som din mens kommer?

Vädur, hur mår du? Några symtom än?

Lilla fröet, hur mår du? Ingen mens i sikte hoppas jag men däremot ett plus hoppas jag! Det är väl TD idag?

Kramar till er alla
    hej, ingen mens ännu iaf, jag har td i mon, men tror att jag kommer vänta till på lördag o vänta om inte mensen dykt upp. Ska på personalfest på lördag så jag hoppas att jag vet resultat då..
  • Lilla fröet
    Släggan skrev 2010-11-04 21:04:58 följande:
    Nu e Clearblue paktet framlagt....darrar bara jag tänker på det.....om 8-9 timmar vet vi.......scaery!
    gud så spännande..känner du nånting? Håller tummarna för ett stort +
  • Lilla fröet
    cotton skrev 2010-11-04 12:57:44 följande:
    Jeeej, nu är jag tillbaka! Jag träffade Torbjörn och det visade sig att jag hade haft en fin ägglossning. Han hittade gulkroppen och min slemhinna var 11 mm lång vilket var perfekt. Så, nu har jag fått en tid för FET på söndag klockan 12,45. Då jobbar Göran.

Jag är så obeskrivligt  glad. Detta innebär ju inga garantier för att jag blir mamma i juli/augusti, men det ger mig hopp och det kan jag komma långt på!
    åh så roligt, förstår att du e  superglad
    grattis!!!!
  • Lilla fröet
    Släggan skrev 2010-11-05 06:41:34 följande:
    minus
    tänker på dig...har du fått din mens oxå?
    tyvärr verkar min mens dyka upp.. ramlade idag på jobbet o slog mig nåt fruktansvärt o efter det så kom lite brunt..skit oxå..men hon från carlanderska ringde idag o ville ju ä'ndå att jag skulle ta ett test..känns ju helt meningslöst
  • Lilla fröet

hej på er..
    Har haft en skithelg, - på stickan o mensen i full fart, ramlat på jobbet så jag slog i svanskotan så jag knappt kan gå...
    Trodde inte detta skulle blta så hårt på mig..men ush vad det känns som ett nederlag..undra om man får köra direkt nu? Ska ringa från Ca i mon..

• Lilla fröet
    cotton skrev 2010-11-07 16:57:42 följande:
    illa Fröet, vad tråkigt. Jag hoppas att ni får köra direkt! Håller tummarna för er!

Jag är ruvare nu! Till en superfin blastocyst som höll på att hatcha så förhoppningsvis fäster den inom de närmaste timmara.

Många kramar till er alla från en lycklig lycklig tjej nu
    så roligt för er, önskar er  verkligen lycka till, som sagt vi behöver mer plus i denna tråden nu
  • Lilla fröet

vädur..ush va det e skit
    funderade på hur man egentligen ska göra..man får ett färdigt o befruktat ägg o det kan jag ju inte ens ta hand om..vet inte när jag va såhär negativ sist..
    Det känns ju på nåt sätt somom man va gravid o det försvann..kanske konstigt tänkt, men så känner jag.

O flera i min närvaro som tycker att jag som har ett sånt starkt psyke...så då känns det nästan förbjudet at bli lessen..o tänk på att du e såååå ung, det kunde ju vart värre! USH

ursäkta mitt trista inlägg

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19